دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله نقش روابط عمومی در بازاریابی – خلق برند و پایدار کسب و کارها
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت مقاله نقش روابط عمومی در بازاریابی

روابط عمومی کلیدی استراتژیک در خلق برند و بقای پایدار کسب و کارها

 

 

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله نقش روابط عمومی در بازاریابی – روابط عمومی کلیدی استراتژیک در خلق برند و بقای پایدار کسب و کارها، در قالب 260 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

 

 

توضیحات نقش روابط عمومی در بازاریابی و کسب و کار

دیباچه

روابط عمومی یک علم است ،علمی درخصوصارتقائ برندو خوشنامی سازمان

توسعه یافتگی جوامع امروز موجب گردیده که ذائقه مردم از فرآورده محوری به سمت برند محوری گرایش پیدا کند ودردنیای توسعه یافته ۹۵درصد مردم،محصولات را براساس برند می خرند.

مدیریت خوشنامی فرایندی است که با نقش و تاثیر گذاری روابط عمومی ،نمود پیدامی کند.و این که نقش روابط عمومی براثرمرور زمان در ذهن مشتریان حک می شود و درحقیقت تحقیقات بااریابی نقش کاتالیزوردر موفقیت روابط عمومی بازی می کند.

یکی از وظایف روابط عمومی ،مواظبت از درجه شادی بهره ور سازمان می باشد که منجر به چرخه ویژه ای بنام رضایت می شود.

کارکنان راضی         مشتریان راضی            فروش پایدار              مزیت رقابتی

روابط عمومی چیزی فراتر از تنظیم کردن و ارسال مطالب و مقالات به روزنامه‌ها و رسانه‌های عمومی و یا پست گذاشتن اعلان‌های مطبوعاتی می‌باشد. حوزه گسترده روابط عمومی چندین فعالیت مرتبط را در بر می‌گیرد که هدف اصلی همه آن‌ها انتقال پیام‌هایی خاص با هدف مشخص است. مسئولیت مدیریت روابط بین شرکت و همه مخاطبان عام، به عهده خود شما خواهد بود. روابط عمومی معمولاً شامل موارد زیر خواهد بود؛

تحقیق: تحقیق در مورد بازار و بازرسی همه‌جانبه شرکت، نقطه شروع برنامه روابط عمومی موفق می‌باشد. شما باید نسبت به شرکت خود، مشتری‌ها و مشتریان بالقوه شناخت کامل داشته باشید. این‌که چه چیزی برای ارائه دارید، مشتریان در پی چه چیزی هستند و شما تا چه حد نیازهای آن‌ها را تأمین می‌کنید.

برنامه ریزی استراتژیک: مخاطبان هدف، اهداف تجاری شما برای آن‌ها و پیام‌هایی که باید در جهت تحقق آن اهداف تجاری انتقال دهید را مشخص نمایید.

شهرت: شهرت را می‌توان به‌صورت مدیریت دوراندیشانه و دادن اطلاعات به رسانه‌های عمومی جهت حفظ و افزایش قدرت یک برند توصیف کرد. به بیان ساده‌تر شهرت یعنی توانایی اختصاص دادن بخشی از مطبوعات یا برنامه‌های رادیویی یا تلویزیونی به خود..

روابط اجتماعی: حفظ روابط مناسب با سایرین و پیدا کردن راحل‌های قابل‌قبول برای متقاعد ساختن افراد.

روابط دولتی: روابط اجتماعی غال با شامل روابط با دولت محلی هم می‌شود، اغلب از مسئولان روابط عمومی می‌خواهند به شرکت‌ها کمک کنند روابط خود را با دولت‌های محلی و حتی دولت‌های خارجی بهبود بخشند.

روابط داخلی: کارمندان شرکت مخاطبان داخلی آن هستند، با توجه به نرخ بیکاری و دستمزدها، پیدا کردن کارمند خوب قدری دشوار است و یک برنامه روابط عمومی خوب موجب افزایش روحیه وفاداری و نگهداری آن‌ها کمک می‌کند.

روابط با سرمایه‌گذار: در بازار سهامی که قیمت سهام در آن به شکلی باورنکردنی دائماً در حال تغییر است تأثیر احساسات و ذهنیت عموم را نمی‌توان در کاهش و افزایش آن در نظر نداشت. روابط با سرمایه‌گذار آن بعد از روابط عمومی است که اخبار شرکت را به گوش تحلیل گران سهام و سایر متخصصان امور مالی می‌رساند.

روابط با صاحبان منافع: صاحبان منافع، شخص یا سازمانی است که سود یا ضرر او درگرو نحوه عملکرد شرکت شماست. وجود شایعاتی مبنی بر این‌که شما ازنظر مالی درخطرید، ممکن است موجب از دست دادن اعتبار خود در نزد آن‌ها خواهد گردید. سایر سهامدارانی که می‌توان از آن‌ها نام برد عبارت‌اند از: مشاوران درجه‌یک، اعضای رسمی، بانک، تهیه‌کنندگان مواد اولیه، نمایندگان فروش، پخش‌کنندگان و مشاوران صنعتی شما.

عوامل خیریه: وقتی یک شرکت کار خیری انجام می‌دهد علاوه بر هدف اصلی می‌خواهد به خاطر عمل خیرش هم شناخته شود. متخصصان روابط عمومی به شما کمک می‌کنند از زمان، تلاش‌ها و سرمایه‌ای که مصرف می‌کنید، به بالاترین میزان ممکن شهرت و منفعت دست‌یابید.

 

آموزش ارتباطات: در شرکت‌های بزرگ، متخصصان روابط عمومی زمان زیادی را صرف آموزش نحوه برخورد درست با رسانه‌های عمومی و سایر مهارت‌های ارتباطی به مدیران باسابقه شرکت می‌کنند. این متخصصان همان‌گونه که در شرایط بحرانی، روابط عمومی مدیران را راهنمایی می‌کنند، در مورد راهکارهای روابط عمومی روزمره هم به آن‌ها توصیه می‌کنند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

   

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: روابط عمومی در بازاریابی چیست,نقش روابط عمومی در بازاریابی,نقش روابط عمومی در بازاریابی فرهنگی,تاثیر روابط عمومی در بازاریابی,تعریف روابط عمومی در بازاریابی,روابط عمومی کسب و کار,نقش روابط عمومی در کسب و کار,پاورپوینت درباره روابط عمومی,پاورپوینت مدیریت روابط عمومی,پاورپوینت نقش روابط عمومی در سازمان,پاورپوینت آموزش روابط عمومی الکترونیک,پاورپوینت برای روابط عمومی,پاورپوینت در مورد روابط عمومی,مقاله نقش روابط عمومی در سازمان,مقاله در مورد نقش روابط عمومی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: