دانلود (اسلاید) پاورپوینت روانشناسی فروش و بازاریابی با رویکرد تحریک احساسات خریداران
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت روانشناسی فروش و بازاریابی

روان شناسی فروش با رویکرد تحریک احساسات خریداران

 

روانشناسی فروش چیست | روانشناسی فروش اینترنتی | روانشناسی فروش حرفه ای | روانشناسی فروش و بازاریابی | استراتژی و روانشناسی فروش | روانشناسی در فروشندگی

 

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت روانشناسی فروش و بازاریابی با رویکرد تحریک احساسات خریداران، در قالب 66 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت ppt آماده شده است.

 

 

توضیحات پاورپوینت روانشناسی فروش

راز ناگفته در زمینه روانشناسی فروش

بسیاری از کارشناسان بازاریابی و تبلیغات که مفاهیم روانشناسی را تدریس می‌کنند، معتقدند با چک‌لیستی از مشوق‌ها و با استفاده از هرم نیازها، به آسانی می‌توان افراد را تحلیل کرد و تحت تاثیر قرار داد.

به نظر من، این مطلقا چرند است. من نمی‌دانم چرا فردی باید ۷۵ قوطی غذای گربه را همراه با یک بسته تنقّلات بخرد، طوری که مجبور باشد یک وری سوار ماشینش شود! چطور ممکن است بتوان فردی را با یک چک‌لیست از نظر روانی ارزیابی کرد؟ انسان‌ها به قدری پیچیده و رازآلود هستند که ما همیشه در تقلای درک یکدیگر هستیم. اما از این نکته‌ی مهم که بگذریم، چندین نکته و ریزه‌کاری روانشناسی وجود دارد که به شما در تهیه‌ی یک پیام تبلیغاتی مؤثر کمک می‌کند.

منبع: هلپ اسکات

۱. انسان‌ها بر مبنای احساسات تصمیم می‌گیرند

یکی از ترفندهای روانشناسی فروش بر این واقعیت استوار است که بدانید افراد بر مبنای یک حس آنی، نیاز یا یک احساس تصمیم می‌گیرند و نه بر اساس یک فرآیند منطقی. به همین دلیل، امتیازهای ناملموس، کلید قانع کردن .است.
شما باید از خود بپرسید: نقطه ضعف احساسیِ افراد در این مورد چیست؟

۲. افراد با استفاده از حقایق موجود کارشان را توجیه می‌کنند

مثلا مردی یک عکس تبلیغاتی از یک ماشین اسپرت را می‌بیند و فورا عاشقش می‌شود. اما با وجود این، او نمی‌تواند خود را قانع کند فقط به خاطر احساسی که دارد ماشین را بخرد. بنابراین او اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات فنی ماشین، قدرت موتور، امکانات ایمنی و هزینه‌های نگهداری کسب می‌کند.

او ماشین را می‌خواهد زیرا حس خوبی به او می‌دهد. اما تنها در صورتی آن را می‌خرد که این کار از نظر منطقی توجیه‌پذیر باشد.

۳. انسان‌ها خودخواه هستند

یکی دیگر از ترفندهای روانشناسی فروش بر این مبناست که بدانید انسان‌ها خودخواه هستند. «خودخواه» یعنی اینکه شخص همه چیز را حول محور خودش می‌بیند. همه‌ی ما دنیا را طوری می‌بینیم که انگار همه چیز به شخصِ ما وابسته است. پس اگر

در تبلیغات از کسی می‌خواهید کاری را انجام دهد، باید به این پرسش ناگفته پاسخ دهید: چه نفعی برای من دارد؟

به بیان بهتر: این کار چگونه حس ارزشمند بودن را به من القا می‌کند؟

۴. افراد به دنبال ارزش هستند

ارزش، تنها یک رقم ثابت نیست. ارزشِ هر چیزی به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله به چیزی که شما می‌فروشید، قیمتی که دیگران ارائه می‌کنند، قیمتی که مشتری معمولا برای آن پرداخت می‌کند، اینکه مشتری تا چه حد خواهان آن است، و تفاوت پیشنهاد شما و دیگران از نظر مشتری چیست.

شما باید برای کالا و خدمت خود ارزشی برابر یا بیشتر از قیمت پیشنهادی خلق کنید. هرچه ارزشی که ارائه می‌کنید بیشتر از قیمت درخواستی باشد، احتمال خرید بیشتر است.

۵. انسان‌ها به زبان روزمره فکر می‌کنند

مغز انسان رایانه، پردازشگر اطلاعات یا ماشین حساب نیست. دانشمندان اثبات کرده‌اند که مهم‌ترین کار مغز، برقراری مراودات اجتماعی است.

به یاد می‌آورید که در دوران مدرسه، برخی مسئله‌های ریاضی در قالب موقعیت‌های روزمره‌ی زندگی مطرح می‌شدند؟ حل کردن آنها همیشه از حل کردن مسائل انتزاعی آسان‌تر بود. بنابراین تبلیغات شما باید شامل اسامی اشخاص، ضمایر شخصی، نقل قول، توصیه‌نامه، داستان‌ و عکس‌هایی از مشتریان خشنود باشد.

و…

 

۱۰ تکنیک عالی روانشناسی برای افزایش مشتری‌ها و فروش

راهکار فروش بیشتر واقعاً ساده است: کافی است بفهمید که درخواست (و انتظار) مشتری از کسب و کارتان چیست. درست است! به همین راحتی می‌توانید نرخ تبدیل کاربران به مشتری را افزایش داده و فروش را بیشتر کنید. اما یک مشکل کوچک بر سر راهتان وجود دارد: کسب و کار شما مشتریان بسیار زیادی دارد – یا حداقل آنقدری مشتری دارد که نتوانید آنها را تک تک بررسی کنید. با این حساب باید چه کار بکنید؟

آیا باید قید فروش بیشتر را بزنید و صبر کنید تا مشتریان شما به تدریج بیشتر شوند؟

جواب این سوال هم ساده است: برای شناخت مشتریان خود، کافی است به تحقیقات علمی در مورد رفتار مصرف کننده رجوع کنید و به کمک این تحقیقات، راهکارها و تکنیک‌های اثبات شده برای جذب مشتری را بشناسید.

درست است که هر یک از ما با دیگران فرق دارد، اما در بسیاری از موقعیت‌ها، ذهن همه‌مان به شکل یکسانی کار می‌کند. این یعنی شما می‌توانید با شناخت ظرافت‌های ذهن انسان و استفاده از روش‌های خلاقانه، به تعداد کسانی بیفزایید که به محصولات و خدمات شما پاسخ مثبت می‌دهند، و بدین‌ترتیب فروش خود را افزایش دهید.

البته لازم نیست برای پیدا کردن مطالب معتبر و علمی تمام اینترنت را زیر و رو کنید. همین الان جای درستی هستید. ما در این مقاله می‌خواهیم به ۱۰ تحقیق علمی مختلف نگاه کنیم که می‌توانند درک بهتری از ذهن مشتری به شما بدهند و کمک کنند تا استراتژی های خود را برای فروش بیشتر بهینه کنید. ولی قبل از آن، اجازه دهید تا اگر هنوز کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی نکرده‌اید، نقطۀ شروع آن را به شما معرفی کنیم.

شما با مطالعۀ کتاب راه‌اندازی مطمئن کسب‌وکار اینترنتی که توسط تیم نوین تالیف شده، می‌توانید اولین قدم‌های ورود به دنیای تحارت آنلاین را با اطمینان خاطر بردارید. این کتاب برآیند تجربه‌های جمعی است و می‌تواند این مسیر را برایتان شفاف و روشن کند.

خب، دیگر بگذارید بدون هیچ حرف دیگری به سراغ این تحقیق‌ها برویم.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 




:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت روانشناسی فروش,مقاله روانشناسی فروش,مقاله در مورد روانشناسی فروش,دانلود مقاله روانشناسی فروش,روانشناسی فروشندگی,روانشناسی فروش چیست,روانشناسی فروش اینترنتی,روانشناسی فروش حرفه ای,روانشناسی فروش حرفه ای در بازار ایران,روانشناسی فروش در ایران,روانشناسی فروش و بازاریابی,روانشناسی فروش در بازار ایران,روانشناسی فروش پی دی اف,کتاب روانشناسی پرفروش,تعریف روانشناسی فروش,کتاب روانشناسی فروش حرفه ای,دانلود رایگان کتاب روانشناسی فروش حرفه ای در بازار ایران,روانشناسی خرید و فروش,روانشناسی در فروشندگی,استراتژی و روانشناسی فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: