دانلود مقاله استراتژی های بازاریابی هتل – تجربه مشتری و بازاریابی دیجیتال در هتلداری
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

استراتژی های بازاریابی هتل

تجربه مشتری و بازاریابی دیجیتال در هتلداری

 

دید کلی؛

 

فایل استراتژی های بازاریابی هتل – تجربه مشتری و بازاریابی دیجیتال در هتلداری، در قالب 116 صفحه پی دی اف به صورت جامع و کامل آماده شده است. 

 

بخشی از متن استراتژی های بازاریابی هتل

مقدمه:

امروزه فناوری دیجیتال به بخش اصلی زندگی مردم تبدیل شده است.وانقلابی رادرزندگی مردم ایجادکرده است که می توان گفت ،ادامه زندگی امروز بشر به ویژه درکسب وکارها بدون دیجیتال امکان پذیر نمی باشد.

دربرهه فعلی ،ساکنان این کره خاکی محصولات وخدمات مورد نیاز خود را ازطریق غیرملموس و غیرفیزیکی تهیه می کنند که به واسطه اینترنت انجام می شود.

بررسی تاریخچه استفاده از اینترنت درهتل ها نشان می دهد،که این فناوری و ابزار مدرن روز ،شتابان  ،جایگاه خود را درزندگی مردم تثبیت و به ابزارکارآمددرزندگی روزمره مردم تبدیل شده است .

اکنون مسافران هتل ها ،تمام امورات مسافرتی و اسکان خویش درهتل ها را به صورت آنلاین و از طریق میز شخصی خویش مدیریت می کنند.

مشتریان امروز در عصر طلایی توزیع آنلاین بسر می برندو عملکرد مدیران وخدمات هتل هارا از طریق اپلیکیشن هاو وب سایت ها مورد ارزیابی  قرار داده وانتخاب می کنند.به عبارت ساده تروضعیت ارزیابی و انتخاب هتل ها ،لقب بهشت برین برای مسافران را به خود اختصاص داده است.

هتلداران امروز،کارت جدیدی را برای بازی دارند.زیرا که ازنظرات آنلاین مشتریان خویش بهره مند هستند.و به این نکته کلیدی پی برده اند که علاوه برارائه خدمات مدرن و راحت برای مسافران،بایستی از مزید رقابتی مدرن امروز یعنی شهرت الکترونیک برای مزیت رقابتی درمقابل رقیبان خویش بهره مند شوند.زیرا که با این روش مشتریان با رتبه و بحث آنلاین به سفیران هتل ها تبدیل خواهند شد.

در این نوشتار علاوه بر ارائه مطالب تخصصی در ۱۱۶ اسلاید،از نظرات تخصصی و پایان نامه های کارآفرینی در زمینه هتل داری استفاده شده است و امید که مورد توجه و استفاده سروران ارجمند قرار گیرد.

بازاریابی هتل ؛ بهترین استراتژی ها در صنعت هتلداری

بازاریابی هتل ها نقش مهمی در کمک به مالکان هتل برای به حداکثر رساندن رزرو هتل و درآمد دارد. از این گذشته ، بازاریابی هتل روشی اصلی است که در آن افراد در صنعت هتلداری قادر به دستیابی به مشتریان بالقوه هستند و گزاره فروش خود ، ارزش های تجاری و دلایلی را که میهمانان برای ماندن در کنار آن ها باید انتخاب کنند ، ارائه می دهند.

برای بازاریابانی که در صنعت هتلداری فعالیت می کنند ، طیف گسترده ای از استراتژی های بازاریابی هتل ها وجود دارد. در این مقاله با برخی از مهمترین روندهای بازاریابی هتل آشنا می شوید.

بازاریابی هتل چیست؟

در عصر دیجیتال ، بازاریابی هتل ها بصورت آنلاین و همچنین حضوری صورت می گیرد و هتل ها باید از طریق ترافیک وب سایت ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و انواع کانال های دیگر حضور خود را به حداکثر برسانند.

چرا بازاریابی هتل اهمیت دارد؟

در صنعت هتل و میهمان نوازی ، رقابت یکی از بزرگترین چالش ها برای پذیرش هتل هاست. بازاریابی هتل ها ضروری است ، زیرا تنها راهی است که هتل ها بتوانند املاک خود را تبلیغ کنند ، ویژگی های منحصر به فرد آن را برجسته کنند ، اطمینان حاصل کنند که در مقابل رقبا ایستادگی می کنند و مزیت های اقامت در آنجا را مشخص می کنند.

در نهایت ، رعایت آخرین روند بازاریابی هتل ها و جذب مشتری از طریق بازاریابی می تواند به صاحبان هتل ها کمک کند تا تعداد رزرو هایی که ایجاد می کنند و درآمد حاصل از آن را به حداکثر برسانند.

بازاریابی هتل

استراتژی بازاریابی در صنعت هتلداری

استراتژی بازاریابی در صنعت هتلداری راهی برای افزایش کیفیت خدمات هتلداری است. بازاریابی در صنعت هتلداری شامل الگوهای بازاریابی خدمات و محصولات برای گردشگران و مسافرانی است که مایل هستند شما را پیدا کنند. در واقع این نوع بازاریابی به هتل‌ها کمک خواهد کرد تا با استفاده از استراتژی‌های موجود تعداد مشتریان بالقوه خود را افزایش دهد.

مرحله اول توسعه استراتژی بازار انتخاب بازارهای هدف است که ویژگی مشخصه استراتژی می باشد. انتخاب بر اساس چند عامل است: محصولات/خدمات فروخته شده، دسترسی به تقسیمات بازار و دوام پذیری انواع بازارهای جایگزین، نیازهای بازار هدف باید شناسایی شده و یک طرح اجرای این نیازها باید توسعه یابد.

بدیهی است امروزه بسیاری از سازمان‌ها، استراتژی‌های تبلیغاتی و بازاریابی در صنعت هتلداری را برای کسب و کار بهتر با هم سازگار می‌کنند. تبلیغات اینترنتی برای هتل‌ها نوعی از تبلیغات است که بدلیل ارزان بودن ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در استراتژی بازاریابی در صنعت هتلداری باز کرده است.

شبانه‌روزی و بی وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات بصورت به روز باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که هتل‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پر رنگ‌تر می‌شود.

مزایای بازاریابی در صنعت هتلداری

– مهمترین مزیت بازاریابی اینترنتی در هتلداری بر تبلیغات دیگر بر این عامل است که هزینه‌های به نسبت بسیار پایین تری را به همراه دارد.

– دومین مزیت آن مخاطبان جهانی است که سازمان به آسانی می‌تواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند.

– همچنین با بازاریابی در صنعت هتلداری، یک کمپانی می‌تواند مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری را به وجود بیاورد که هر کدام دامنه گسترده ای از کسب و کار را دارند.

– وب‌سایت یک ابزار بازاریابی اینترنتی در صنعت هتلداری است که می‌تواند برای پیدا کردن مکان هایی از وب سایت که ترافیک بالاتری دارند استفاده شود. همچنین این ابزار می‌تواند برای بالاتر بردن رنک وب سایت نیز بکار رود.

تدوین استراتژی بازاریابی هتلداری

در تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت هتلداری ملاحظاتی باید درنظر گرفته شود که عبارتند از:

– مشخصات و ویژگی‌های مخاطبان: بسیاری از گردشگران و مسافران به محصولات و تکنولوژی مربوط به رایانه علاقه‌مند هستند و از این رو اکثر تبلیغات شبکه برای محصولات مرتبط با رایانه ‌است. تنها ۱۴ درصد تبلیغات برای سایر محصولات مصرفی و کمتر از ۱۰ درصد آن برای اتوموبیل، مسافرت و خدمات مالی است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود 

   

 




:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: بازاریابی هتلداری,بازاریابی هتلداری و توریسم,بازاریابی در صنعت هتلداری,بازاریابی در هتلداری,استراتژی صنعت هتلداری,استراتژی بازاریابی هتل,اصول بازاریابی هتل,روش های بازاریابی هتل,استراتژی های بازاریابی هتل,چگونگی بازاریابی برای هتل,مدیریت بازاریابی در هتل,روشهای بازاریابی در هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: