نوشته شده توسط : جواد حسین وش

نقشه زمین شناسی زاهدان با مقیاس 1:250.000

استان سیستان و بلوچستان

 

 

دانلود نقشه زمین شناسی زاهدان

در این مطلب از وبسایت فایلمَس به ارائه نقشه زمین شناسی زاهدان در استان سیستان و بلوچستان با مقیاس 1:250.000 از مجموعه شیپ فایل زمین شناسی می‌پردازیم که در قالب فایل pdf با کیفیت بالا آماده شده و هم اکنون در اختیار شما دوستان عزیز قرار دارد.

 

مشخصات نقشه زمین شناسی زاهدان بلوچستان

– مقیاس: 1:250000

– نام استان :: سيستان و بلوچستان

– مجرى: سازمان زمين شناسى

– وضعیت : تهيه شده

– طول جغرافیایى:  از 60° تا 61.5°

– عرض جغرافیایى: از 29° تا 30°

  

  

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 



:: موضوعات مرتبط: فنی و مهندسی , ,
:: برچسب‌ها: شیپ فایل زمین شناسی زاهدان ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

نقشه زمین شناسی ايرانشهر با مقیاس 1:250.000

استان سیستان و بلوچستان

 

دانلود نقشه زمین شناسی ايرانشهر

 

در این مطلب از وبسایت فایلمَس به ارائه نقشه زمین شناسی ايرانشهر در استان سیستان و بلوچستان با مقیاس 1:250.000 از مجموعه شیپ فایل زمین شناسی می‌پردازیم که در قالب فایل pdf با کیفیت بالا آماده شده و هم اکنون در اختیار شما دوستان عزیز قرار دارد.

 

مشخصات نقشه زمین شناسی ايرانشهر بلوچستان

– مقیاس: 1:250000

– نام استان :: سيستان و بلوچستان

– مجرى: سازمان زمين شناسى

– وضعیت : تهيه شده

– طول جغرافیایى:  از 60° تا 61.5°

– عرض جغرافیایى:  از 27° تا 28°

 

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 



:: موضوعات مرتبط: فنی و مهندسی , ,
:: برچسب‌ها: نقشه زمین شناسی ايرانشهر,زمین شناسی ايرانشهر بلوچستان,نقشه زمین شناسی ايرانشهر بلوچستان,نقشه زمین شناسی ايرانشهر با مقیاس 1:250 , 000 ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل Dell

 

(پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل) مدیریت زنجیره تامین در کمپانی دل و پاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه و بهترین تجربه خرید

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل و مدیریت نوین در کمپانی Dell و پاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه و بهترین تجربه خرید، می‌پردازیم که در 139 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pptx قابل ویرایش آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

در فایل پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل مطالب ارزشمند در زمینه بازاریابی مدیریت زنجیره تامین با رویکردی نو، مشتری محوری، شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی، بخش بندی بازارها و مشتریان از دیدگاه های صاحب نظر بازاریابی با 139 اسلاید ویژه ارائه می گردد و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای  بازاریابی را ارزشمند می دانند، مفید باشد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل | مدیریت نوین در کمپانی Dell

 

توضیحات فایل پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل

زنجیره تامین در کمپانی دل

شرکت «دل» در سال ۱۹۸۴ با سرمایه ۱۰۰۰‌دلار ثبت شد. گروه تولید تنها سه نفر بودند که با آچار در کنار میزهای کوچک می‌ایستادند و بهسازی دستگاه‌ها را انجام می‌دادند. یک سال بعد، شرکت اولین سیستم رایانه‌ای را با طراحی خود به بازار عرضه کرد؛ ریزپردازنده اینتل ۸۰۸۸ و سرعت ۸ مگاهرتز. دوسال پس از آن، توسعه بین‌المللی شرکت با گشایش دفتر آن در انگلستان آغاز شد و به‌سرعت به چین، فرانسه، ژاپن، کانادا و دیگر کشورها تعمیم یافت.

در سال ۱۹۸۹ «دل» اولین رایانه کیفی (NOTE BOOK) خود را عرضه کرد. ۸ سال پس از تاسیس یعنی در سال ۱۹۹۲، «دل» جزو ۵۰۰ شرکت برتر جهانی قرار گرفت و سال بعد در رده ۵ فروشنده برتر جهانی در زمینه سیستم‌های رایانه‌ای ایستاد. تا سال ۱۹۹۷، شرکت ۱۰‌میلیون سیستم رایانه فروخت. در سال پایانی قرن بیستم، فروش شرکت از طریق اینترنت به ۵۰‌میلیون دلار در روز رسید.

پیش از آن دل جایگاه خود را به عنوان اولین شرکت رایانه‌ای که فروش سالانه بیش از یک میلیارد دلار را به‌دست آورده، تثبیت کرده بود. در این سال‌ها عرضه (SERVER) سرور و چاپگر نیز به جمع فرآورده‌های متنوع شرکت افزوده شد. «دل» در سال ۱۹۸۴ با یک چشم‌انداز ساده شرکت را تاسیس کرد: مطابق سفارش مشتری مستقیما آن‌طور که او می‌خواهد و آنچه او می‌خواهد می‌فروشیم. ۲۰ سال پس از آن تاثیر این دیدگاه در شرکت کاملا روشن است.

بیانیه ماموریت شرکت چنین است: می‌خواهیم موفق‌ترین شرکت رایانه‌ای در جهان در ارائه بهترین تجربه‌ها به مشتریان باشیم.

شرکت «دل» به‌سرعت فعالیت خود را به خارج از آمریکا نیز گسترش داد و اکنون در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فعالیت مشغول است. حوزه فعالیت عرضه محصولات و خدمات شرکت عبارت است از:

– سرورها، حافظه‌ها، سیستم‌های تصویری و چاپگری، ایستگاه‌های کاری، رایانه‌های کیفی، رایانه‌های رومیزی، محصولات شبکه‌ای، نرم‌افزارها، خدمات مدیریتی، خدمات پشتیبانی، خدمات اجرایی و خدمات آموزشی.

ویژگی انحصاری شرکت «دل» که در چشم‌انداز و ایده اولیه تاسیس شرکت نیز وجود داشته است «بی‌واسطگی» است. سیستم فروش بی‌واسطه یا مستقیم(direct sale) یعنی نداشتن هزینه انبارداری و حذف توزیع و پخش توسط واسطه‌ها، یعنی فروش بی‌واسطه رایانه به مشتری، یعنی بی‌واسطه با تامین‌کنندگان در تماس بودن. ۱۰ سال پیش یعنی سال ۱۹۹۶ موجودی انبار شرکت ۳۰ روز و شرکت کمپک ۶۰ روز بود.

 

این عدد امروز و برای شرکت «دل» به چهار روز رسیده است، یعنی متوسط گردش موجودی انبار شرکت چهار روز است. الگوی بی‌واسطه که نماد و ویژگی کسب‌وکار «دل» است به‌معنای حذف گام‌های غیرضروری است. مایکل دل این الگو را حتی در ساختار سازمان خود پیاده کرده و معتقد است پسندیده نیست که معاونان مدیرعامل یا مدیران بخش‌ها تنها با همتایان خود در تماس باشند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: زنجیره تامین شرکت دل,پاورپوینت زنجیره تامین,پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین,پاور برای مدیریت زنجیره تامین,فایل پاورپوینت زنجیره تامین,پاورپوینت درباره مدیریت زنجیره تامین ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش

 

پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش رمز موفقیت مدیران عصر دیجیتال

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش رمز موفقیت مدیران عصر دیجیتال، می‌پردازیم که در 73 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

بازاریابی اثر بخش سبب می شود تا مشتریان در زمانی که شما می خواهید رفتارهایی را که شما مایل هستید از خود نشان دهند که این مستلزم تحقیقات، مطالعه، برنامه ریزی و اجرای بسیار دقیق است و این همان نقشی است که یک « مشاور بازاریابی » ایفا می نماید.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش | مشاوره استراتژی بازاریابی

 

توضیحات فایل پاورپوینت مشاوره در بازاریابی

مشاوره در بازیابی کسب کار

از آنجائیکه امروزه مدیران شرکت ها نیاز به دانش ، مهارت و تخصص بازاریابی در بکار بستن این شیوه ها را بیش از گذشته احساس می کنند استفاده از خدمات یک مشاور بازاریابی کاملاً بدیهی بنظر می رسد ولی متأسفانه این روز ها هر قدر ضرورت استفاده از مشاوران بازاریابی بیشتر می شود پندارها و برداشت های نادرست از حرفه مشاوره بازاریابی نیز افزایش می یابد.

برخی، مشاوره بازاریابی را به معنی مشاوره با تیم بازاریابی شرکت و استفاده از نظرات آنها می دانند. برخی دیگر مشاور بازاریابی را در حد یک مدیر بازاریابی می دانند و فکر می کنند اگر یک مدیر بازاریابی خوب استخدام کنند در واقع یک مشاور بازاریابی هم دارند. عده ای هم فکر می کنند مشاوره بازاریابی بمعنی خواندن چند کتاب در این زمینه و شرکت در دوره های بازاریابی است.

در بهترین حالت بعضی ها مشاور بازاریابی را با اساتید دانش بازاریابی اشتباه می گیرند و استفاده از توصیه های آنها را بمعنی مشاوره می دانند در حالیکه یک مشاور بازاریابی خیلی برتر و بالاتر از این موارد است .

مشاوره بازاریابی و توسعه فروش

بازاریابی اثربخش سبب می شود تا مشتریان در زمانی که شما می خواهید رفتارهایی را که شما مایل هستید از خود نشان دهند که این مستلزم تحقیقات، مطالعه، برنامه ریزی و اجرای بسیار دقیق است و این همان نقشی است که یک « مشاور بازاریابی » ایفا می نماید.

مشاوران بازاریابی فرصت هایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کند و باعث ذخیره سرمایه های مالی ، زمانی و انسانی سازمان شما گردد .

بازاریابی موفق ، انتقال « پیام خوب »  توسط « رسانه و ابزار خوب » به « مخاطب خوب » است که در قالب « زمان ، مکان و توان مناسب » منجر به موفقیت تضمینی سازمان خواهد شد.

 

کامیابی در بازاریابی امروز در ارزیابی دائم “خود ،رقیب و مشتری”  است که با توجه به مشغله سازمان ها در حفظ وضع موجود و نگاهی به سودآوری و ثبات ، از جنس استراتژی های « تحقیق و توسعه» بوده که بررسی سازمان ها و برندهای موفق ، بیانگر این است که اجرای حرفه ای آن جز در برون سپاری و بهره گیری از کارشناسان این حرفه ، محکوم به شکست و یا سختی و انحراف مسیر است .

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: مشاوره بازاریابی انلاین,مشاوره استراتژی بازاریابی,مشاوره تحقیقات بازاریابی,مشاوره بازاریابی کسب و کار,مشاوره بازاریابی و صادرات,پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای,پاورپوینت در مورد مشاوره ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت ویدئو مارکتینگ استراتژی بازاریابی ویدویی

 

پاورپوینت ویدئو مارکتینگ استراتژی مدرن برای بازاریابی استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت ویدئو مارکتینگ استراتژی مدرن برای بازاریابی استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا، می‌پردازیم که در 113 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

ویدئو مارکتینگ یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی دیجیتال است. استفاده از ویدئو در جذب مخاطب تاثیرات شگرفی داشته و همین نکته است که باعث شده افراد و شرکت ها برای ارتقا کسب و کار خود اقدام به تولید ویدئو و انتشار آن در فضای وب نمایند. ویدئو مارکتینگ به نوعی یکی از به روز ترین و پیشرفته ترین نوع بازاریابی است که البته بسیار پیچیده و مرموز است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت ویدئو مارکتینگ | استراتژی بازاریابی ویدیویی

 

توضیحات فایل پاورپوینت ویدئو مارکتینگ

اهداف اصلی ویدئو مارکتینگ

ویدئو درعین حالی که می تواند یک برند را پرورش داده و برای وی برند سازی کند، در صورتی که اصول به خوبی رعایت نشده باشد قادر است به سادگی یک کسب و کار قوی را به زمین بزند. تجربه ویدئو مارکتینگ نشان می دهد این موضوع نه تنها به عنوان یکی از موضوعات مطرح در فضای دیجیتال بلکه موضوعی است که از همان ابتدای ساخت ویدئو مطرح بوده است.

به اهدافی که ویدئو مارکتینگ دنبال می کند  

برندسازی و افزایش آگاهی در مورد برند

یکی از مهمترین و به روزترین ابزارهای برندسازی، ویدئو است. شما به راحتی می توانید با استفاده از ویدئو سطح کسب و کار خود را افزایش داده و فروش بیشتر را به مجموعه خود هدیه دهید. البته تنها ویدئو مارکتینگ به این موضوع نمی پردازد اما اگر هدف ویدئو مارکتینگ شما فقط این یک مورد است، تولید انواع ویدئو با استراتژی زیر به شما کمک می کند تا نتیجه گیری بهتری داشته باشید.

ویدئوهایی که در آن به تحلیل صنعت شما می پردازد و بررسی قدمت و نوع پیشرفت از ابتدا تا حال حاضر را نشان دهد.

ویدئوهای کوتاهی که بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این ویدئو ها عموما در شبکه های اجتماعی به نمایش در می آیند. البته برای اینکه بتوانید بازدهی بیشتری دریافت کنید، بهتر است که ویدئو خود را به صورت داستانی تولید کنید تا تبلیغاتی.

افزایش درگیر کردن آنلاین

درگیر کردن آنلاین در ویدئومارکتینگ بسیار مهم و حائز اهمیت است. منظور از درگیر کردن آنلاین در ویدئو مارکتینگ این است که ویدئویی که شما تولید کنید به اندازه ای جذاب است که کاربران را تشویق به لایک کردن آن، کامنت گذاری زیر آن یا اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی کند تا دیگر دوستان آن ها ویدئو شما را مشاهده کنند.

سود این درگیری آنلاین حتی در سئو نیز خودش را نشان خواهد داد. علاوه بر این، این درگیری آنلاین باعث افزایش حس اعتماد بین کاربران جدید می شود. آن ها وقتی مشاهده کنند که دوستانشان ویدئوی شما را به اشتراک می گذارند، ناخودآگاه یک حس اعتمادی نسبت به برند شما در ذهن آن ها ایجاد می شود. ویدئو مارکتینگ بهتر ابزار برای افزایش درگیر شدن کاربران است.

انواع ویدئو مارکتینگ که به منظور این نوع هدف می توان استفاده کرد، شامل:

ویدئوهای تبلیغی کوتاه که در خصوص یک مقاله یا مطلب سایت شما توضیح مختصری می دهد و در انتها کاربران را تشویق به خواندن کل مقاله متنی آن می کند.

ویدئوهایی با برانگیختن زمینه های احساسی

ویدئوهایی که به کاربران مساله یا نکته ای را آموزش می دهد.

افزایش آموزش کاربران و مشتریان

 

آموزش رایگان یکی از مهمترین اهدافی است که بازاریابی محتوا به دنبال آن است. آموزش از طریق ویدئو به سادگی انجام شده و حس اعتماد به برند را در افراد به غلیان می اندازد. این کار را خیلی راحت تر و سریع تر با استفاده از ویدئو مارکتینگ می توانید انجام دهید. برای مثال می توانید تمام مطالب یا سوالاتی را که در صفحه FAQ سایت خود قرار دادید را در قالب یک ویدئو تولید کرده و به کاربران خود نشان دهید و یا با استفاده از ویدئو به آموزش استفاده از دستگاه یا نرم افزار بپردازید.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت استراتژی ویدئو مارکتینگ,اهمیت ویدیو مارکتینگ,اصول ویدئو مارکتینگ,ویدئو بازاریابی مارکتینگ,بازاریابی ویدیویی چیست؟,استراتژی بازاریابی ویدیو ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت و رمز موفقیت آن در پیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان که درحال حاضر مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی شناخته می شود و بیشترین فروش را از محصولات مایکروسافت، ویندوز و مایکروسافت آفیس دارد. می‌توان با جرئت گفت که مایکروسافت از پرچمداران دنیای کامپیوتر است.

 

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه فایل پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت و رمز موفقیت آن در پیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان،می‌پردازیم که در 97 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

درحال حاضر مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی شناخته می شود و بیشترین فروش را از محصولات مایکروسافت، ویندوز و مایکروسافت آفیس دارد. می‌توان با جرئت گفت که مایکروسافت از پرچمداران دنیای کامپیوتر است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت در پیش بینی تقاضا

 

توضیحات فایل استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت

تاریخچه ی شرکت مایکروسافت

پل آلن و بیل گیتس، دوستان دوران کودکی بودند. هر دوی آن‌ها استعداد و علاقه‌ی زیادی به دنیای کامپیوترها داشتند. آن‌ها در سال ۱۹۷۲ تصمیم گرفتند به کمک یکدیگر، شرکت مستقل خود را تأسیس کنند. اولین همکاری آن‌ها، شرکت Traf-O-Data بود که نرم‌افزاری برای کنترل ترافیک عرضه کرد. زمانی که گیتس در هاروارد مشغول به تحصیل بود، آلن مدرک خود را از دانشگاه ایالتی واشنگتن دریافت کرد.

بیل گیتس و پل آلن، مایکروسافت را در ۴ آوریل سال ۱۹۷۵ تأسیس کردند

در ژانویه‌ی سال ۱۹۷۵، مجله‌ی پاپیولار الکترونیکس مقاله‌ای در مورد کامپیوتر جدید Altair 8800 منتشر کرد. پل و بیل با مطالعه‌ی این مقاله علاقه‌مند شدند که یک کامپایلر (مفسر) زبان BASIC برای این دستگاه توسعه دهند. آن‌ها با مدیر شرکت MITs، تولیدکننده‌ی این کامپیوتر تماس گرفتند و ادعا کردند که مفسری برای این دستگاه آماده کرده‌اند.

البته ادعای آن‌ها حقیقت نداشت؛ چرا که این دو نفر اصلا دستگاه Altair 8800 را در اختیار نداشتند. به هر حال مدیر شرکت با ملاقات حضوری آن‌ها موافقت کرد و پس از آن، بیل و پل شروع به برنامه‌نویسی یک شبیه‌ساز برای این سیستم کردند. پل وظیفه‌ی توسعه‌ی شبیه‌ساز دستگاه و بیل وظیفه‌ی برنامه‌نویسی مفسر را بر عهده داشت. در نهایت در روز ملاقات حضوری در آلبوکرکی، آن‌ها توانستند مدیر شرکت را برای توسعه‌ی مفسر اصلی راضی کنند.

بیل گیتس و پل آلن، مایکروسافت را در چهار آوریل سال ۱۹۷۵ تأسیس کردند. نام مایکروسافت که ترکیبی از کلمات مایکروسیستم و سافت‌ور است، پیشنهاد آلن بود. بیل گیتس از همان ابتدا به‌عنوان مدیرعامل شرکت مشغول به کار شد. در ژانویه‌ی سال ۱۹۷۹، دفتر اصلی شرکت به بلویو واشنگتن منتقل شد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: استراتژی مایکروسافت,استراتژی های شرکت مایکروسافت,استراتژی های بازاریابی مایکروسافت,پاورپوینت شرکت مایکروسافت,پاورپوینت استراتژی بازاریابی مایکروسافت,مقاله بازاریابی شرکت مایکروسافت, تاریخچه ی شرکت مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز شرکت کوچکی که با پیشگامی درخودروهای الکتریکی جهان را تکان داد

 

پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز شرکتی پیشگام در خودروهای الکتریکی

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز شرکت کوچکی که با پیشگامی درخودروهای الکتریکی جهان را تکان داد در 182 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

تسلا را می‌توان موفق‌ترین استارتاپ صنعت خودروسازی دانست که با محصولاتی همچون پنل‌های خورشیدی و باتری‌های مخصوص آن‌ها، نگاهی بلند پروازانه هم به آینده‌ی انرژی‌های پاک دارد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز | پیشگام در خودروهای الکتریکی

 

توضیحات فایل پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز

درباره تسلا موتورز

داستان برند تسلا، آغازگر انقلاب بزرگ در خودروهای برقی و انرژی‌های پاک

تسلا (Tesla Inc) که قبلا به‌نام تسلا موتورز شناخته می‌شد، شرکت آمریکایی تولیدکننده‌‌ی خودرو و تجهیزات انرژی‌های پاک است. مرکز مدیریت تسلا در پالو آلتو کالیفرنیا قرار دارد و به گواه بسیاری از کارشناسان، این شرکت را می‌توان موفق‌ترین استارتاپ صنعت خودرو پس از فورد دانست. تولید خودروهای برقی، باتری‌های ذخیره‌ی انرژی از سطوح خانگی تا توزیع شهری و سلول‌ها و پنل‌های خورشیدی، حوزه‌های اصلی فعالیت تسلا هستند.

محصولات تسلا در کارخانه‌های متعددی در سرتاسر جهان ساخته می‌شوند. تسلا فکتوری در فرمونت کالیفرنیا، گیگا نوادا در نزدیکی رنو نوادا، گیگا نیویورک در بوفلا نیویورک و گیگا شانگهای در شانگهای چین، مراکز تولیدی اصلی این شرکت آمریکایی هستند.

از محصولات مهم تسلا که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شوند می‌توان به خودروهای مدل S، مدل ۳، مدل X و مدل Y اشاره کرد. تسلا همچنین باتری‌های خود را تحت برندهای Powerwall, Powerpack و Megapack به بازار عرضه می‌کند. پنل‌‌‌های خورشیدی و قطعات موردنیاز برای ساخت سقف‌های خورشیدی نیز از محصولات کنونی تسلا هستند. تسلا موتورز از سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۷ به تسلا تغییر نام داد.

شرکت تسلا زمانی‌که تنها ۱۰ سال عمر داشت، به‌عنوان یکی از غول‌های صنعت خودروسازی تبدیل شد و تحسین همگان را به‌همراه داشت. ارزش بازار آن‌ها به نزدیکی ۳۰ میلیارد دلار رسیده بود و مورگان استنلی، از عبارت «مهم‌ترین شرکت خودروسازی جهان» برای توصیف شرکت استفاده می‌کرد. یکی از نکات جالب در ۱۰ سالگی تسلا این بود که برخی نظرسنجی‌ها، خودروهای این شرکت را محبوب‌ترین محصولات در ایالات متحده لقب می‌دادند.

تاریخچه تسلا موتورز

احتمالا اکثر علاقه‌مندان به فناوری و صنعت خودرو، با سال‌های اخیر تسلا و رخدادهای پیرامون آن آشنا هستند. آن‌چه که بیشتر مغفول مانده، تاریخچه‌ی سال‌های ابتدایی و درگیری‌های متعدد بنیان‌گذاران و کارمندان اولیه است. به‌عنوان مثال اکثر افراد تصور می‌کنند که ایلان ماسک، هم‌بنیان‌گذار پی‌پال و مدیرعامل کنونی تسلا، بنیان‌گذار اصلی آن نام دارد.

درحالیکه داستان پیدایش تسلا موتورز به‌هیچ‌وجه به‌سادگی تصورات امروزی نیست. تسلا حاصل ایده‌‌های چند جوان مهندس ساکن در سیلیکون‌ولی بود که پس از مدتی، با جوان میلیاردی به‌نام ایلان ماسک همکاری و شریک شدند.

اولین خودروهای تسلا که خبرسازی عظیمی را به‌همراه داشتند، رودستر و مدل S بودند. رودستر در سال ۲۰۰۸ به جاده‌ها آمد و برخی رسانه‌ها، آن را گفتمان جدیدی در دنیای خودروسازی توصیف کردند. مدل S که در سال ۲۰۱۳ توجه همگان را به خود جلب کرد، در آن سال در رقابت با خودروهایی از خانواده‌ی سدان مرسدس بنز کلاس S و بی‌ام‌و سری ۷ و هر خودروی سدان لاکچری دیگر، موفق شد. باوجود این موفقیت‌های خبرساز در دهه‌ی ۲۰۰۰، جالب است بدانید که داستان تسلا موتورز از حدود سال ۱۹۹۰ شروع شد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: شرکت خودروسازی تسلا,شرکت خودروسازی تسلا موتورز,تاریخچه تسلا موتورز,تسلا موتورز شرکت خودروسازی,مقاله در مورد تسلا ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پلان طراحی نقشه ساختمان مسکونی دوبلکس

پروژه ای برای طرح 2 معماری

 

دید کلی؛

در این مطلب از وبسایت فایلمَس به ارائه: طراحی نقشه ساختمان مسکونی دوبلکس دارای 2 واحد، می‌پردازیم این پروژه شامل 4 طبقه می باشد که طبقه همکف به پارکینگ، کلاس آشپزی و اتاق ورزش اختصاص داده شده، طبقه اول و دوم یک واحد دوبلکس است که برای والدین می باشد. و در طبقه سوم هم یک واحد جدا برای پسر بزرگتر خانواده و همسرش طراحی شده است. و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. این پروژه از مواردی است که دانشجویان معماری برای پروژه طرح 2 معماری می توانند از آن استفاده کنند.

 

مشخصات فایل:

تعداد طبقات:               4 طبقه

فرمت فایل اصلی:        اتوکد (dwg)

فرمت فایل دانلودی:     فشرده (zip)

حجم در حالت فشرده:  1.53 مگابایت

دسته بندی:                اتوکد مسکونی

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 طراحی نقشه ساختمان مسکونی دوبلکس 2 واحدی – پروژه طرح 2 معماری

 

خصوصیات طراحی نقشه ساختمان مسکونی دوبلکس

واحد اول (دوبلکس):

پدرخانواده 56 ساله دبیر بازنشست ریاضی

مادر خانواده 48 ساله خانه دار

دختر خانواده 22 ساله نقاش

پسر کوچک خانواده 16 ساله محصل

واحد دوم (واحد پسر بزرگتر)

پسر بزرگ خانواده 30 ساله کارمند بانک

عروس خانواده مربی آشپزی

 

پروژه طراحی نقشه ساختمان مسکونی دوبلکس به صورت 2 واحدی برای یک ساختمان 4 طبقه ای طراحی شده است خصوصیات پروژه به این صورته که یک خانواده 6 نفره است و یکی از این 2 واحد به پسر بزرگتر که ازدواج کرده و همسرش که مربی آشپزی هست اختصاص داده شده و واحد بعدی به صورت دوبلکس کار شده که طبقه اول و دوم را شامل میشود طبق خصوصیات بقیه ی اعضای خانواده طراحی شده است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی معماری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طرح 2 معماری,طراحی معماری 2,نقشه ساختمان مسکونی 3 طبقه ,پلان ساختمان مسکونی دوبلکس,نقشه خانه مسکونی دوبلکس,پلان مسکونی 2 واحدی,پلان خانه مسکونی 3 طبقه,نقشه ساختمان مسکونی دوبلکس,طراحی خانه دوبلکس مدرن,طراحی خانه دوبلکس نقلی, پلان خانه دوبلکس 250 متری ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پلان معماری ساختمان مسکونی 2 واحدی به صورت دوبلکس

پروژه ای برای طرح 2 معماری

 

دید کلی؛

در این مطلب از وبسایت فایلمَس به ارائه: پلان معماری ساختمان مسکونی 2 واحدی به صورت دوبلکس، می‌پردازیم که شامل 3 طبقه می باشد. طبقه همکف به پارکینگ و اتاق کار اختصاص داده شده، طبقه اول دارای 2 واحد والدین و پسر بزرگتر می باشد و طبقه دوم هم به عنوان دوبلکس واحد والدین طراحی شده است. و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. این پروژه از مواردی است که دانشجویان معماری برای پروژه طرح 2 معماری می توانند از آن استفاده کنند.

 

مشخصات فایل:

تعداد طبقات:               3 طبقه

فرمت فایل اصلی:        اتوکد (dwg)

فرمت فایل دانلودی:     فشرده (zip)

حجم در حالت فشرده:  4.18 مگابایت

دسته بندی:                اتوکد مسکونی

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پلان معماری ساختمان مسکونی 2 واحدی دوبلکس – پروژه طرح 2 معماری

 

خصوصیات طراحی پروژه خانه مسکونی دوبلکس

واحد اول (دوبلکس):

پدرخانواده 56 ساله دبیر بازنشست ریاضی

مادر خانواده 48 ساله خانه دار

دختر خانواده 22 ساله نقاش

پسر کوچک خانواده 16 ساله محصل

واحد دوم (واحد پسر بزرگتر)

پسر بزرگ خانواده 30 ساله کارمند بانک

عروس خانواده مربی آشپزی

 

پروژه ساختمان مسکونی دوبلکس طبق خصوصیات یک خانواده 6 نفره طراحی شده که پسر بزرگتر ازدواج کرده و یک واحد جدا دارد و بقیه اعضای خانواد هم در واحدی دیگر که یک واحد بزرگ است و به صورت دوبلکس طراحی شده است در یک ساختمان 3 طبقه زندگی میکنند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 
 
 


:: موضوعات مرتبط: مهندسی معماری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طرح 2 معماری,طراحی معماری 2,نقشه ساختمان مسکونی 3 طبقه ,پلان ساختمان مسکونی دوبلکس,نقشه خانه مسکونی دوبلکس,پلان مسکونی 2 واحدی,پلان خانه مسکونی 3 طبقه,نقشه ساختمان مسکونی دوبلکس,طراحی خانه دوبلکس مدرن,طراحی خانه دوبلکس نقلی, پلان خانه دوبلکس 250 متری ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پروژه طراحی پلان معماری ساختمان مسکونی دوبلکس

(اتوکد – 3d – تصاویر رندر شده)

 

دید کلی؛

در این مطلب از وبسایت فایلمَس به ارائه: پلان معماری ساختمان مسکونی دوبلکس، می‌پردازیم که شامل نقشه سه بعدی (با آرشیکد) – نقشه های اتوکدی (تمامی نقشه ها) و عکسهای رندر شده می‌باشد.

این پروژه در 3 طبقه بوده که طبقه همکف شامل پارکینگ و فضاهای آموزشی و ورزشی می باشد – طبقه اول به صورت 2 واحد مجزا طراحی شده و طبقه دوم هم دوبلکس واحد اول می باشد. که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. این پروژه از مواردی است که دانشجویان معماری برای پروژه طرح 2 معماری می توانند از آن بهره بگیرند.

 

مستندات فایل شامل:

1. نقشه های اتوکد (شامل: پلان ها، نماها، برش ها، سایت پلان) با فرمت dwg

2. نقشه‌ سه بعدی کار شده در آرشیکد (که نماهای داخلی هم طراحی شده، می‌توان رندرهای دلخواه گرفت) با فرمت pln

3. تصاویر رندر شده 6 عکس با فرمت jpg

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پلان معماری ساختمان مسکونی دوبلکس 2 واحدی همراه با 3d

 

خصوصیات طراحی پلان معماری ساختمان مسکونی دوبلکس

اعضای واحد اول (دوبلکس):

پدرخانواده 56 ساله دبیر بازنشست ریاضی

مادر خانواده 48 ساله خانه دار

دختر خانواده 22 ساله نقاش

پسر کوچک خانواده 16 ساله محصل

اعضای واحد دوم (واحد پسر بزرگتر)

پسر بزرگ خانواده 30 ساله کارمند بانک

عروس خانواده مربی آشپزی

 

پروژه مربوطه طراحی نقشه خانه مسکونی 2 واحدی است که واحد والدین و بچه ها به صورت دوبلکس کار شده و واحد پسر بزرگتر هم به صورت جدا می باشد که هر دو واحد در یک ساختمان سه طبقه طراحی شده است که شامل طبقه همکف _ طبقه اول و طبقه دوم می باشد. لازم به ذکر است که طبقه دوم فقط مختص واحد والدین است که به صورت دوبلکس طراحی شده.

در این پروژه پدر خانواده دبیر بازنشسته است و در طبقه همکف یک اتاق کار دارد که مشغول تدریس خصوصی به دانش آموزهای خودش می باشد. همچنین در طبقه همکف برای عروس خانواده که مربی آشپزی هست یک گارگاه آشپزی طراحی شده است. دختر خانواده هم که یک نقاش هست در طبقه دوم واحد دوبلکس یک آتلیه نقاشی براش در نظر گرفته شده است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی معماری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طرح 2 معماری,طراحی معماری 2,نقشه ساختمان مسکونی 3 طبقه ,پلان ساختمان مسکونی دوبلکس,نقشه خانه مسکونی دوبلکس,پلان مسکونی 2 واحدی,پلان خانه مسکونی 3 طبقه,نقشه ساختمان مسکونی دوبلکس,طراحی خانه دوبلکس مدرن,طراحی خانه دوبلکس نقلی, پلان خانه دوبلکس 250 متری ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت شرکت فوجی فیلم در صنعت تصویر برداری

 

پاورپوینت شرکت فوجی فیلم، شرکتی که با سخت کوشی و تحول دیجیتال در صنعت تصویر برداری ماندگار شد

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت شرکت فوجی فیلم، شرکتی که با سخت کوشی و تحول دیجیتال در صنعت تصویر برداری ماندگار شد در 138 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت شرکت فوجی فیلم | شرکتی در صنعت تصویر برداری

 

توضیحات فایل پاورپوینت شرکت فوجی فیلم

چرا کداک مرد اما فوجی ماند و رونق یافت؟

خیلی از ما از سال‌ها پیش با دوربین‌ها و فیلم‌های نگاتیوی کداک خاطره داریم. شرکت بزرگی که یاد و خاطره آن، تقریبا همسان با خاطرات تاریخ عکاسی است و یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تجهیزات عکاسی در سال‌های دور بود. اما دیگر خیلی وقت است که دوران کداک Kodak به سررسیده است. این شرکت بزرگ چند سال پیش اعلام ورشکستگی کرد و تقریبا از صنعت عکاسی به بیرون رانده شد.

این در حالیست که شرکت رقیب آن یعنی فوجی‌فیلم در همان سال‌ها، دوباره رو به پیشرفت است و اکنون یکی از شرکت‌های تاثیر‌گذار در صنعت عکاسی است. شرکت فوجی فیلم Fujifilm بعد از یک سازمان‌دهی عظیم مجددا رونق پیدا کرد و به راه خود ادامه داد. ما در اینجا قصد داریم جزئیات و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهیم که از منابع موثقی به‌دست‌آمده تا بدانید که چرا و چگونه ۲ شرکتی که اهداف مشترکی داشتند در مسیر کاملاً مخالفی حرکت کردند و یکی از آن‌ها مسیر موفقیت را در پیش گرفت و دیگری مسیر شکست را.

فوجی فیلم

چرا کداک مرد اما فوجی ماند و رونق یافت؟

این داستان بزرگانی است که زمین می‌خورند، چیزی که هیچوقت به آن فکر نمی‌کردند.

زمان قبل از بحران: دوران سود دهی و امن بازار

اگرچه هر دو شرکت فوجی فیلم و کداک در کار تولید دوربین بودند اما تمرکز اصلی آن‌ها روی صنعت فیلم‌سازی و فروش فیلم‌های نگاتیوی بود. طبق گفته فوربس Forbes کداک با فروش دوربین‌ها و ارائه نسخه‌های جدیدتر نبض بازار را در دست گرفته بود، چراکه با این کار مردم را به دام اعتیاد لذت عکاسی و بالا بردن کیفیت عکس‌هایشان می‌انداخت. بعدازآن ۸۰ درصد بازار پر از کاغذهای چاپ عکاسی و مواد شیمایی (داروی ظهور و ثبوت) برای چاپ عکس‌ها شده بود و سود خوبی از این طریق گیر شرکت می‌آمد.

پیامدهای بعد از انقلاب دیجیتال

در سال ۲۰۰۱ شرکت فوجی فیلم به اوج فروش خود در جهان رسیده بود، اما با روی کار آمدن دیجیتال به عرصه کار همه‌چیز به‌کلی تغییر کرد. مدیر فوجی فیلم می‌گوید: “همیشه هر اوجی یک فرودی هم دارد.” در وهله اول شرکت به‌طور کامل منحل نشد، بلکه به‌تدریج و آرام‌آرام تحلیل رفت تا اینکه به مرحله ۲۰ الی ۳۰ درصد سود در سال رسید. سپس در سال ۲۰۱۰ تقاضای جهانی برای فیلم‌های نگاتیوی عکاسی به کمتر از یک‌دهم آنچه در ده سال گذشته بود کاهش یافت.

اما بازار فروش فیلم‌های عکاسی در همان ابتدا و به‌طور کامل از بین نرفت، بلکه به‌مرورزمان و با ترویج اینترنت و رایانه‌های شخصی در دهه ۹۰، مصرف‌کنندگان شروع به خرید دوربین‌های دیجیتالی کردند. چراکه دیگر دردسر چاپ عکس و سوختن عکس و هزینه‌های اضافی برایشان وجود نداشت و به‌راحتی می‌توانستند کمتر از چند ثانیه هرکسی که گرفته بودند را به‌راحتی مشاهده و یا ذخیره کنند و هیچ لزومی برای چاپ همه عکس‌ها وجود نداشت.

اما تولیدکنندگان فیلم‌های نگاتیوی با این موج عظیم تغییر در بازار و دیجیتالی شدن محصولات با مشکلات بسیار جدی مواجه شدند. برای مثال فناوری‌های قدیمی دیگر جایگاهی در میان تولیدکنندگان نداشت و آن‌ها مجبور بودند هم گام با موج جدید گام بردارند و دیجیتالی شوند.

اما مهم‌تر از همه این بود که دیگر مثل قبل نیازی به مهارت‌های حرفه‌ای برای عکاسی نبود و با این کار هرکسی می‌توانست به‌راحتی این کار را انجام بدهد. بدان معنا که دیگر نیاز نبود کسی اطلاعاتی در مورد فیلم‌های نگاتیوی، نحوه قرار دادن آن درون دوربین، نحوه درآوردن آن بدون سوختن فیلم‌ها، چاپ و ظهور عکس و … داشته باشد. با آمدن دوربین‌های دیجیتالی کاربران تنها با فشار دادن یک دگمه قادر به عکاسی بودند و مثل سابق هیچ دغدغه‌ای برای چاپ عکس نداشتند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 


:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: شرکت فوجی فیلم ژاپن,شرکت فوکا فوجی فیلم,شرکت فوجی فیلم ایران,سایت شرکت فوجی فیلم,تاریخچه شرکت فوجی فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت راه های شریانی درجه یک 1

 

دید کلی؛

در این مطلب از وبسایت فایل مَس به ارائه: پاورپوینت راه های شریانی درجه یک 1 (بزرگراه ها و آزادراه ها)، می پردازیم که در قالب 40 اسلاید زیبا، جامع و با فرمت pptx آماده شده است، همچنین این فایل قابل ویرایش بوده تا دوستان و عزیزان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

مشخصات فایل :

تعداد صفحات فایل:      40 اسلاید

فرمت فایل اصلی:        پاورپوینت (ppt)

فرمت فایل دانلودی:     فشرده (zip-winrar)

حجم در حالت فشرده:  0.707 مگابایت

دسته بندی:               پاورپوینت آماده معماری

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت راه های شریانی درجه یک 1 (بزرگراه و آزادراه)

 

 

توضیحات پاورپوینت راه های شریانی درجه یک

مقدمات – تعریف ها

راه شریانی

راه شریانی راهی است که در طراحی و بهره برداری از آن به نیازهای وسایل نقلیه موتوری برتری می دهند. برای رعایت این برتری عبور پیاده ها از عرض راه کنترل و تنظیم می شود.

راه شریانی درجه یک

  • برتری جابجایی وسایل نقلیه موتوری
  • تنظیم عبور پیاده ها از عرض راه
  • عملکرد برون شهری

آزادراه

  • جدا بودن ترافیک دو طرف
  • بدون وقفه بودن جریان ترافیک

بزرگراه

  • جدا بودن ترافیک دو طرف
  • پیوسته بودن جریان ترافیک در طول های قابل ملاحظه
  • دارای تعداد معدودی تقاطع همسطح به شرط زیاد بودن فاصله تقاطع ها از یکدیگر

عملکرد راههای شریانی درجه1

  • فراهم کردن ارتباط سریع بین مناطق دور از هم در شهرهای بزرگ
  • اتصال شبکه راههای درون شهری به شبکه راههای برون شهری
  • استفاده برای سفرهای کوتاه شهری

ضرورت راه های شریانی درجه 1

  • ارتباط دادن مناطق مختلف شهرهای بزرگ به یکدیگر و به شبکه راههای برون شهری
  • ارتباط دادن شهرها و شهرک های مجاور هم به یکدیگر و به مراکز صنعتی و پایانه ها
  • ارتباط دادن شهرهای متوسط و کوچک به شبکه راه های برون شهری

کنترل دسترسی ترافیک موتوری

  • کنترل قاطعانه دسترسی وسایل نقلیه موتوری
  • هیچ بنایی حق دسترسی سواره به راه های شریانی درجه 1 را ندارد مگر بناهای استثنایی و بزرگ
  • در نظر گرفتن جاده کناری(شریانی درجه 2) برای اتصال بناهای اطراف به راه های شریانی درجه 1
  • نبودن تقاطع همسطح در آزادراه
  • محدود نگه داشتن تعداد تقاطع های همسطح در بزرگراه و راه عبوری
  • کمتر نبودن فاصله تقاطع های همسطح از 2.5 کیلومتر
  • ممنوع بودن پارکینگ حاشیه ای
  • در نظرگیری شانه راه برای توقف های اضطراری
  • ارتباط ایستگاه های اتوبوس از طریق زیرگذر یا روگذر پیاده به پیاده رو

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 
 
 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی معماری , ,
:: برچسب‌ها: راه های شریانی درجه یک,راه های شریانی درجه یک و دو,راه های شریانی,راه های شریانی چیست,راه های شریانی یعنی چه,راه های شریانی درجه 1,پاورپوینت راه های شریانی,پاورپوینت راه های شریانی درجه 1,پاورپوینت بزرگراه,پاورپوینت آزادراه ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت بتن پلیمری و مزایای آن

دانلود پاورپوینت بتن پلیمری و مزایای آن جهت رشته عمران


مشخصات فایل

تعداد صفحات 67
حجم 1132 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بتن پلیمری و مزایای آن جهت رشته عمران در قالب 67 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

خواص اين نوع بتن ، برتر از بتن هاي سيماني بوده و گاهي خواص منحصر به فردي از خود نشان مي دهد . با توجّه به ‌نياز بيشتر به استحكام در سازه ها و برتري هاي اين نوع بتن ، بتن پليمري مورد علاقه دانشمندان واقع شد و با وجود آنكه مدّت زيادي از اختراع آن نمي گذرد و عليرغم قيمت بالايي نيز كه داراست مورد استقبال روزافزون قرار گرفته است . بتن هاي پليمري از حدود سال 1950 وارد بازار شده اند و پيش بيني مي شود در طيّ دهه پيش رو ، مصرفشان 10 برابر شود .

 

كاربرد اين نوع پليمرها به دو شاخه استفاده جامد و استفاده غير جامد تقسيم مي شود : در حالت جامد محصولات پليمري به جاي فولاد جايگزين مي شوند و بتن را مسلّح مي كنند كه در اين حالت ، پليمر به صورت رشته ، شبكه و يا ميلگرد در بتن استفاده مي شود . در حالت غير جامد با تزريق پليمر هاي پودري و مايع ، در دوام بتن بهبود حاصل مي شود.

 

فهرست مطالب
مقدمه
پلیمر
بتن پلیمری و تاریخچه
تاریخچه بتن پلیمری
پروسه تولید
استاندارد ها Specification
تست های بعد از تولید
انواع بتن پلیمری
چرا کامپوزیت
انواع بتن های پلیمری ( حالت غیر جامد )
مقایسه بتن پلیمر تزریقی و بتن سیمان-پلیمر
نحوه تولید بتن پلیمری (‌حالت غیر جامد )
بایندر(پیوند دهنده)
خواصّ رزین های اپوکسی
مزایای بتن های پلیمری
چرا بتن پلیمری
خواص عمومی بتن پلیمری
خواص بتن پلیمری و دانه ها
مقایسه پاره ای از خصوصیات بتن پلیمری با بتن معمولی
ویژگیهای بتن پلیمری معمولی(بر حسب چسباننده)
کاربردهای بتن پلیمری
تولید لوله
تاریخچه لوله های پلیمری
آزمایش مقاومت خمشی
استفاده از لوله های بتن پلیمری در لوله رانی Pipe jacking
مشخصات ابعادی لوله های بتن پلیمری مورد استفاده جهت لوله رانی
مزایای استفاده از لوله رانی Pipe jacking با استفاده ازلوله های پلیمری
محصولات مختلف تولید شده با بتن پلیمری مورد استفاده در سیستم های انتقال فاضلاب
نمونه های کاربرد انواع اتصلات و لوله های بتن پلیمری

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت بتن پلیمری,دانلود پاورپوینت بتن پلیمری,پاورپوینت بتن پلیمری اصلاح شده,پاورپوینت نحوه ساخت بتن پلیمری ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت آشنایی با لوله های u-pvc

دانلود پاورپوینت آشنایی با لوله های u-pvc جهت رشته عمران


مشخصات فایل

تعداد صفحات 32
حجم 1802 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آشنایی با لوله های u-pvc جهت رشته عمران در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

لوله های U-PVC (پلیکا) نارسانای جریان الکتریکی هستند و در برابر واکنش های الکتروشیمیایی ناشی از اسیدها، بازها و نمک ها که منجر به خوردگی در فلزات می شوند، مقاوم هستند. این ویژگی در سطح داخلی و خارجی لوله‌ پی وی سی وجود دارد. در نتیجه، استفاده از لوله ی U-PVC در کاربردهایی که در آن خاک مهاجم وجود دارد، بسیار به صرفه است.

  

لوله های U-PVC (پلیکا)مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و خراش از خود نشان می دهند. ثابت شده است که لوله های پی وی سی دوام بسیار بالاتری نسبت به لوله های فلزی، سیمانی و سفالی در برابر انتقال مواد دوغابی دارند.مقاومت لوله هاي پليکا در برابر شکست يکي از مزاياي مهم آنها در کاربري هاي فني است چرا که اين لوله ها قادرند تحت فشار بدون شکست تغيير شکل داده و اين امکان را به مهندسين مي دهد که در گستره بيشتري از آنها بهره بگيرند حتي در شرايطي که حرکت يا لرزش خاک وجود دارد از آنجا که ضخامت لوله هاي فاضلابي براساس مقدار مدول الاستيسيته رزين مورد مصرف در ساخت لوله UPVC تعيين مي گردد بالا بودن اين مدول باعث کاهش ضخامت لوله و افزايش سطح مقطع و افزايش حجم عبوري جريان مي شود.

 

فهرست مطالب
u-pvcچیست؟
خواص لوله های u-pvc
مزایای لوله های u-pvc
واشرهای آب بند لاستیکی (اورینگ)
مزایای سیستم های واشرهای آب بندلاستیکی
روش اتصال لوله ها باواشرهای آب بندلاستیکی
روش اتصال لوله ها باچسب
ابعاد لوله های u-pvc
اتصا لات لوله های u-pvc

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت کاتالوگ لوله و اتصالات upvc,پاورپوینت لوله upvc استخر,پاورپوینت لوله یو پی وی سی فشار قوی,پاورپوینت نحوه اتصال لوله های upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت معرفی جایگذاری بتن بدون قالب بندی

پاورپوینت معرفی جایگذاری بتن بدون قالب بندی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 43
حجم 3710 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت معرفی جایگذاری بتن بدون قالب بندی جهت رشته عمران در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

شاتکریت یکی از مهمترین روشهایی تعمیرسد ها و آسیب  دیدگی ناشی از سیکلهای اتجماد و ذوب یخ میباشد که در آن بتن با ماشین آلات خاصی و با استفاده از فشار هوا در محل خود مستقر میشود.در این ارائه به قابلیت و مزایای این روش می پردازیم.

 

فهرست مطالب
مقدمه
تاریخچه
تعاریف
موارد کاربرد
صورت های قابل استفاده
کاربرد WMS در تعمیرات سد ها

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت جایگذاری بتن بدون قالب بندی,پاورپوینت معرفی جایگذاری بتن ,پاورپوینت ارزیابی بتن بدون قالب بندی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

دانلود پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی

پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 28
حجم 930 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی  جهت رشته عمران در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

با ورود آبهای جدیدتر و تجمع آنها در آن نقطه زیر زمینی ، بمرور یک انبار و مخزن زیرزمینی از آب تشکیل میشود که بعلت عبور از لایه های مختلف شن و ماسه و سنگهای متنوع دچار تغییراتی نیز شده اند . این تغییرات از نوع کیفی است و در برخی جاها ممکن است باعث بهبود کیفی و تصفیه آب شده و در برخی نقاط نیز باعث تخریب کیفی و آلودگی آب گردد، و این نکته بستگی به کیفیت اولیه آب و لایه های واقع در مسیر حرکت آن دارد .


فهرست مطالب
مقدمه
انواع چاه
سیستم آبخوان
مشکلات سیستم
معادله سیستم

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی ,پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی آزاد,پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی تحت فشار,پاورپوینت سفره های آب زیرزمینی ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت آسيب های زلزله در شريانهای حياتی

دانلود پاورپوینت آسيب های زلزله در شريانهای حياتی جهت رشته عمران


مشخصات فایل

تعداد صفحات 23
حجم 1544 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آسيب های زلزله در شريانهای حياتی جهت رشته عمران در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

شبکه‌های آبرسانی و توزیع آب شهری بواسطه گستردگی وسیع و قرارگیری در شرایط مختلف زمین در زلزله آسیب قابل توجه می‌بیند. شبکه‌های توزیع آب در تمام شهرهای کشور حتی روستاها طرح و اجرا شده و در حال بهره‌برداری است. اکنون نظر به وضعیت لرزه‌ خیزی کشور ما  بررسی آسیب‌پذیری و مقاوم سازی شبکه‌های آبرسانی و سایر سامانه‌های آبی در برابر زلزله ضروری است. معیار طرح مقاوم سازی یکسری اقدامات سخت افزاری شامل تعویض، تغییر مسیر و با تغییر جنس بعضی از لوله‌ها، تغییر اتصالات، مهار لوله‌ها و یا موارد دیگر است .
 

 

فهرست مطالب
مقدمه
آسیب زلزله در شبکه‌های آبرسانی
زلزله 1923  کا نتو (ژاپن)
زلزله 1964 نی‌گاتا ژاپن (Niggata) 
زلزله 1971 سان فرنادو (امريكا)
زلزله 1989 لوموپريتا (امريكا)
زلزله 1994  لس آنجلس (امریکا)
زلزله 1995 کوبه(ژاپن)
زلزله 1999 ازميت(ترکيه)
زلزله 1999 جی‌جی(تايوان)
زلزله 1990 منجيل (ايران)
زلزله 2003 بم (ايران)
 انواع آسیب‌ در لوله‌ها 
عوامل آسیب لوله‌ها 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت تاثیر زلزله در شريانهای حياتی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت آشنایی با دستگاه های حفر تونل TBM

دانلود پاورپوینت آشنایی با دستگاه های حفر تونل TBM


مشخصات فایل

تعداد صفحات 15
حجم 1385 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آشنایی با دستگاه های حفر تونل TBM جهت رشته عمران در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

دستگاه حفاری تونل یا تی‌بی‌ام (TBM) که با نام مول نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که برای حفاری تونل‌ها از آن استفاده می‌گردد. این دستگاه با استفاده از یک سطح مقطع مدور، قادر است در قشرهای خاکی و سنگی زمین حفاری کند. این نوع از ماشین‌آلات توانایی ایجاد حفره در هر نوع زمینی، از سنگ سخت گرفته تا ماسه را دارد. قطر تونل‌هایی که این دستگاه ایجاد می‌کند در محدوده یک متر (با استفاده از میکرو-تی‌بی‌ام‌ها) تا نزدیکی ۱۶ متر (تی‌بی‌ام‌های امروزی) قرار دارند. برای کندن تونل‌هایی که کم‌تر از یک متر قطر دارند، به‌طور معمول، به جای استفاده از تی‌بی‌ام‌ها، از روش ساخت‌وساز بدون گودال یا حفاری افقی استفاده می‌کنند.
 

 فهرست مطالب

تاریخچه حفاری
تاریخچه
مروری بر انواع تونل ها
آشنایی با سیستم
مرورری بر گذشته حفاری
آشنایی با سیستم
مروری بر تاریخچه حفاری
ماشین های حفاری
آشنایی با دستگاه حفر تونل TBM

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت اجزای دستگاه tbm,پاورپوینت نحوه کار دستگاه tbm,پاورپوینت انواع دستگاه حفاری ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

دانلود پاورپوینت کمک منحنی طراحی سازه های نگهبان

دانلود پاورپوینت کمک منحنی طراحی سازه های نگهبان


مشخصات فایل

تعداد صفحات 20
حجم 447 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کمک منحنی طراحی سازه های نگهبان جهت رشته عمران در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

  

در منحني هاي کمک طراحي ارائه شده، مقادير مشخصي براي پارامترهاي طراحي در نظر گرفته شده است:
ارتفاع گود يا سازه ، H: 4 ، 7 ، 10 ، 13 ، و 16 متر.
فاصلة بين خرپاها ، L: 3 ، 4 ، و 5 متر
سربار کنار گود ،Q : 0 ، 2 ، 4 ، و 6 تن بر متر مربع


در صورتي که H يا L  يا Q در پروژة مورد نظر ما، بين دو تا از اعداد نظير در فوق قرار گيرد از منحني مربوط به عدد بزرگتر استفاده مي­کنيم، و گرنه بايد به جاي استفاده از منحني­هاي کمک طراحي، با توجه به مباني محاسباتي ارائه شده، سازة نگهبان را خودمان محاسبه و طراحي کنيم.

 

فهرست مظالب
پارامترهاي طراحي سازه هاي نگهبان خرپايي
منحني هاي کمک طراحي
انواع نمودارهاي کمک طراحي
نحوة استفاده از نمودارهاي انتخاب نوع سازة نگهبان
نمودارهاي تعيين ابعاد پي در پلان و نحوة استفاده از آنها
نمودارهاي تعيين نوع و طول شمع، و نحوة استفاده از آنها

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت سازه های نگهبان,پاورپوینت طراحی سازه های نگهبان,دانلود پاورپوینت منحنی کمک طراحی سازه های نگهبان ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

دانلود پاورپوینت راهنمای کار با دوربینهای نقشه برداری TOPCON

دانلود پاورپوینت راهنمای کار با دوربینهای نقشه برداری TOPCON


مشخصات فایل

تعداد صفحات 43
حجم 633 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت راهنمای کار با دوربینهای نقشه برداری TOPCON جهت رشته عمران 43 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش


Topcon Tools نرم افزاری عالی جهت همسان سازی و بهبود مشاهدات از انواع دستگاه های نقشه برداری است. با استفاده از این برنامه انجام انواع کارهای روتین و ابتدایی در حوزه نقشه برداری و زمین پیمایی بسیار آسان خواهد شد که این امر قطعا برای افراد مبتدی و حتی نقشه برداران حرفه ای حائز اهمیت فراوان است. برنامه بسیار ساده طراحی شده است و به سادگی بر روی انواع سیستم ها و نسخه های مختلف ویندوز قابل نصب است. واسط کاربری این برنامه ساده طراحی شده است و با کمی صرف وقت به تمامی قسمتهای برنامه تسلط پیدا خواهید کرد.


فهرست مطالب:
آشنايي با صفحه كليد سيستم
برداشت اتوماتيک
برنامه گرفتن اطلاعات بين دو نقطه یا MLM
محاسبه مساحت بوسيله  اطلاعات اندازه گيری

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت نقشه برداری,پاورپوینت دوربین های نقشه برداری,پاورپوینت درمورد دوربین های نقشه برداری ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت کف پوش های اپوکسی

در 23 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر اجرایی

در این پروژه پاورپوینت کف پوش های اپوکسی در 23 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر اجرایی طبق شرح زیر ارایه شده است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 23
حجم 973 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

در این پروژه پاورپوینت کف پوش های اپوکسی در 23 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر اجرایی طبق شرح زیر ارایه شده است:

1- تعریف کفپوش اپوکسی

2- مصارف: با تصاویر

3- خواص و مزایا

4- داده های فنی: تصاویر

5- نسبت تلفیق اجزاء :

6- دستور العمل مصرف:

7- ۲ فاکتورمهم:

8- شرایط استفاده و تصاویر

Image result for اپوکسی

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 


:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت کفپوش,پاورپوینت کفپوش اپوکسی,پاورپوینت انواع کفپوش ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت مديريت پروژه های عمرانی و غیرعمرانی

در 38 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با تصاویر

در این پروژه پاورپوینت مديريت پروژه های عمرانی و غیرعمرانی در 38 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و فلوچارت های مربوطه طبق موارد زیر نشان داده شده است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 38
حجم 341 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

در این پروژه پاورپوینت مديريت پروژه های عمرانی و غیرعمرانی در 38 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و فلوچارت های مربوطه طبق موارد زیر نشان داده شده است:

1- تعاريف

2- سيستم

3- مديريت

4- پروژه

5- اسـتراتژي

6- انتخاب استاندارد (PMBOK)

7- بررسي چرخه عمر پروژه

8- تعيين نقاط تصميم گيري در هر مرحله از عمر پروژه

9- ارائه روشهاي تصميم گيري

10- يكپارچه سازي روشها

11- چرخه عمر پروژه بر اساس استاندارد PMBOK

12- برنامه ريزي (Planning)

13- زمانبندي (Scheduling)

14- نظارت (Monitoring)

15- كنترل(Control)

16- مشخصات پروژه

17- منافعي كه از اجراي سيستم مديريت پروژه انتظار مي رود :

18- مشكلات اجراي سيستم مديريت پروژه

19- ويژگيهاي يك مدير پروژه

20- نقش مدير عملياتي

21- سيستم مديريت پروژه موقعي موفق است كه :

22- نقش مديريت عالي شركت

23- فلوچارت ساختار دانش مديريت پروژه

24- برنامه ريزي پروژه

25- متدولوژيهاي برنامه ريزي

26- اهداف برنامه ريزي

27- قدمهاي برنامه ريزي

28- مشخصات گامهاي برنامه ريزي

29- تكنيكهاي اجراي گامهاي برنامه ريزي

30- vWBSبراي گام هاي اول، دوم، سوم

31- شبكه براي گام چهارم

32- نمودار ميله اي براي گام پنجم

33- فهرست هزينه ها براي گام ششم

34- PCWBS

35- FWBS

36- RWBS

37- شبكه

38- نمودار ميله اي

39- فهرست هزينه ها

40- مشخصات تكنيكهاي برنامه ريزي

41- مزيت هاي تكنيكهاي برنامه ريزي

42- مراحل اجراي فرايند تعيين فعاليتهاي پروژه

43- تهيه PCWBS

44- تهيه FWBS

45- تهيه RWBS

46- تهيه فهرست فعاليتها (Activity List)

47- ساختـار تقسـيم كـار

48- PCWBS( Project Control Work Breakdown Structure )

49- تعریف PCWBS

50- هدف PCWBS

51- امتیازبندی PCWBS

52- مشخصات - قابلت ها PCWBS

53- تدوین PCWBS

54- کدبندی PCWBS

55- آزمون PCWBS

56- فلوچارت ها PCWBS

Image result for مدیریت پروژه های عمرانی و غیر عمرانی

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: ,پاورپوینت مدیریت پروژه و ساخت ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت دستگاه های حفر تونل TBM

در 19 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر اجرایی

در این پروژه پاورپوینت دستگاه های حفر تونل TBM در 19 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر اجرایی طبق شرح زیر ارایه شده است: 1- تاریخچه 2- آشنایی با سیستم 3- طبقه بندي تونل ها: 4- تونل هاي حمل و نقل 5- تونل هاي صنعتي 6- تونل هاي معدني 7- ماشین های حفاری 8- آشنایی با دستگاه حفر تونل TBM 9- انواع Image result for دستگاه های حفر تونل


مشخصات فایل

تعداد صفحات 19
حجم 1413 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

در این پروژه پاورپوینت دستگاه های حفر تونل TBM در 19 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر اجرایی طبق شرح زیر ارایه شده است:

1- تاریخچه

2- آشنایی با سیستم

3- طبقه بندي تونل ها:

4- تونل هاي حمل و نقل

5- تونل هاي صنعتي

6- تونل هاي معدني

7- ماشین های حفاری

8- آشنایی با دستگاه حفر تونل TBM

9- انواع

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت تونل سازی,دستگاه های حفر تونل ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت ترکیبات شیمیایی و روشهای ساخت سیمان

دانلود پاورپوينت اطلاعاتی درباره ی سیمان


مشخصات فایل

تعداد صفحات 33
حجم 2288 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوينت اطلاعاتی درباره ی سیمان جهت رشته عمران در قالب 33 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

کلمه سیمان از یک لغت لاتین به نام سی‌منت ( cement ) گرفته شده است و ماده ای است که دارای خاصیت چسبانندگی مواد به یکدیگر است و در حقیقت ، واسطه چسباندن است.

سیمان در صنایع ساختمانی در صنایع ساختمانی ، سیمان به ماده ای گفته می‌شود که برای چسباندن مصالح مختلف به یکدیگر از قبیل سنگ و شن ، ماسه ، آجر و غیره بکار می‌رود و ترکیبات اصلی این سیمان از مواد آهکی است. سیمانهای آهکی معمولا از ترکیبات سیلیکات و آلومیناتهای آهک تشکیل شده‌اند که هم به‌صورت طبیعی یافت می‌شوند و هم قابل تولید در کارخانجات سیمان‌سازی هستند.

  

فهرست مطالب

تاریخچه

ساختار

ترکیبات شیمیایی

روش های ساخت سیمان

روش نیمه خشک

روش خشک

مراحل ساخت

استخراج مواد اولیه

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت درباره سیمان,پاورپوینت انواع سیمان,پاورپوینت کارخانه سیمان,خرید پاورپوینت سیمان,پاورپوینت نمای سیمانی,دانلود رایگان پاورپوینت سیمان,پاورپوینت مراحل تولید سیمان,پاورپوینت درباره ی سیمان ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوينت سدهای لاستیکی

دانلود پاورپوينت سدهای لاستیکی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 11
حجم 1069 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوينت سدهای لاستیکی جهت رشته عمران در قالب 11 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

تكنولوژی نسبتاً جديدی كه برای مهار آبهای سطحی به كار گرفته شده است تكنولوژی ساخت سدهای لاستیکی مي باشد . قبل از اين نوع سدها برای مهار و هدايت آب به سوی زمينهای وسيع و آبروها ، از دريچه های فولادی و تخته های چوبی استفاده می شد كه در جلوی دريچه ها قرار می گرفت تا آب با فشار بیشتری جريان داشته باشد . در اين كار نيز به نيروی انسانی نياز بود و اگر در باز كردن اين دريچه ها تأخيری روی مي داد سيل ايجاد می شد و دريچه را با خود می برد .

ايده ی استفاده از سدهای لاستیکی اولين بار در سال 1950 توسط «ايمبرسون» مطرح شد . در سال 1965 اولين سد لاستيكی بادی در ژاپن برای ذخيره سازی آب به بهره برداری رسيد .

هم اكنون در حدود 100 سد لاستيكی در آمريكای شمالی ، بيش از 1000 سد لاستيكی در ژاپن و خاور دور ، و در مجموع 2600 سد در نقاط مختلف جهان به طور موفقيت آميز در دست بهره برداری می باشند.

 

فهرست مطالب

مقدمه

اساس کار

هدف های کلی ساخت سدهای لاستیکی

بررسی امکان احداث در ایران

مزایا

مزایای اقتصادی

انواع سدهای لاستیکی

سدهای لاستیکی ساخته شده در ایران

بدنه سد

برخی مشکلات

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت سد لاستیکی,پاورپوینت سد های لاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت تست های غیر مخرب - بازرسی چشمی جوش

در 75 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر کاربردی

در این پروژه پاورپوینت تست های غیر مخرب - بازرسی چشمی جوش در 75 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر کاربردی به دو صورت فارسی و لاتین طبق موارد زیر ارایه شده است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 58
حجم 9473 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

در این پروژه پاورپوینت تست های غیر مخرب - بازرسی چشمی جوش در 75 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر کاربردی به دو صورت فارسی و لاتین طبق موارد زیر ارایه شده است:

1- تست هاي غير مخرب

2- Non Destructive Testing (N.D.T.)

3- مقدمه :

4- .بازرسی چشمی VisualinInSpection

5- آزمایش مايع نافذ TestPenetrationLiquid

6- آزمایش ذرات مغناطیسی Magnetic particle test

7- آزمایش ماوراء صوت Ultrasonic Test

8- آزمایش رادیو گرافی Radio Graphic Test(X-Ray)

9- تعریف

10- مختصري در مورد وظايف يك بازرس جوش

11- Inspection Tools

12- تعدادي ازعیبهای ظاهری جوش که باید مورد توجه یک بازرس جوش قرار گیرد:

13- ويژگي هاي بازرس جوش :

14- ميبايست داراي اطلاعات فني مناسب ومرتبط با كار باشد

15- آشنايي كامل با مراحل ساخت وتوليد قطعه داشته باشد .

16- آشنايي كامل با فرايند هاي جوشكاري داشته باشد .

17- آشنايي كامل با مواد مصرفي مورد نيازدرپروژه باشد .

18- با تجهيزات بازرسي ونحوه استفاده از آنها آشنايي كامل داشته باشد .

19- آشنايي واحاطه كامل با استاندارد پروژه داشته باشد .

20- آشنايي با انواع آزمايشات مخرب وغيرمخرب داشته باشد .

21- داراي توانايي وشرايط مناسب فيزيكي متناسب با كار باشد .

22- داراي حس مسئوليت پذيري باشد

23- وظايف بازرس قبل از جوشكاري

24- وظايف بازرس در حين جوشكاري

25- وظايف بازرس بعد از جوشكاري

26- بعضي از مواردي كه نياز به توجه خاصي بعد ازتكميل جوشكاري دارند عبارتند از:

27- هدف از بازرسی جوش

28- تعدادي از عيبها كه در جوش به وجود مي آيد

29- مزایا

30- محدودیت ها

31- و بسیاری از موارد دیگر همراه با تصاویر........................

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت تست های غیر مخرب,پاورپوینت بازرسی چشمی جوش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت ایمنی فردی در کارگاه های ساختمانی

در 37 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

در این پروژه پاورپوینت ایمنی فردی در کارگاه های ساختمانی در 37 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 37
حجم 457 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

در این پروژه پاورپوینت ایمنی فردی در کارگاه های ساختمانی در 37 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است:

1- مقدمه

2- تعریف

3- وسايل حفاظت فردي Personal Protective Equipment

4- كلاه ايمني Head Protective

5- ماسك تنفسيRespirator Protectivel

6- گوشي ايمني Ear Protective l

7- عينك ايمنيEye Protection l

8- دستكش ايمنيHand Protective l

9- لباس كارBody Protective l

10- كفش كار Foot Protective l

11- كمربند ايمني

12- انواع لوازم ايمنی

13- مشخصات ظاهري قابل ثبت بر روي كلاه ايمني عبارتند از :

14- روشهاي حفاظتي درمقابل آلاينده هاي گاز و بخاري

15- روشهاي حفاظتي در مقابل آلاينده هاي ذره اي

16- به طور كلي ماسكهاي تنفسي از دو قسمت تشكيل شده اند:

17- فيلترها دو نوع هستند:

18- شرايط استفاده از مخازن اكسيژن يا هواساز

19- از نظر كيفيت كاربرد اين 2 نوع گوشي در موارد ذيل قابل بحث است :

20- كاربرد و جنس هاي مختلف عينك

21- در کل دو دسته عينك داريم :

22- عينك هاي مورد استفاده جهت خطرات پرتوها

23- چگونه ميتوان عينك ايمني مناسب براي كارگران انتخاب كرد؟

24- انواع دستكشهاي ايمنی شامل :

25- ويژگيهاي يك كفش ايمني بصورت زير مي باشد:

26- نكات قابل توجه در انتخاب و بازرسي كمربند ايمني

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت ایمنی در کارگاه ساختمانی,پاورپوینت ایمنی کارگاه,ایمنی در کارگاه های ساختمانی ppt ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت قالب های لغزنده و بالا رونده

در 23 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

در این پروژه پاورپوینت قالب های لغزنده و بالا رونده در 23 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر بیان شده است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 23
حجم 522 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

در این پروژه پاورپوینت قالب های لغزنده و بالا رونده در 23 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر بیان شده است:

1- قالب های بالارونده

2- تعریف

3- کاربرد به همراه تصاویر

4- قابل های لغزنده قائم

5- روش کار

6- کاربرد

7- تصاویر

8- قسمتهای اصلی یک قالب لغزنده به همراه تصاویر

9- قالب بندی دیوار های بتنی به روش لغزنده

10- مزایا

11- چاه های آسانسور

12- قالب های پرنده به همراه تصاویر

13- محل کاربرد

14- نمای سطح بتن به همراه تصاویر

15- سیستم اصلی جک

16- سیستم هیدرولیکی

17- هوای فشرده

18- الکتریکی و دستی

19- سیستم جک به همراه تصاویر

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت قالب بندی ساختمان,پاورپوینت قالب های لغزنده, پاورپوینت قالب بندی بتن ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت اصول طراحی بیمارستان

در 100 اسلاید کاملا قابل ویرایش به همراه شکل و تصاویر

در این پروژه پاورپوینت اصول طراحی بیمارستان در 100 اسلاید کاملا قابل ویرایش به همراه شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 100
حجم 3434 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

در این پروژه پاورپوینت اصول طراحی بیمارستان در 100 اسلاید کاملا قابل ویرایش به همراه شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است:

1- بررسی احتیاجات و خواسته های یک بیمارستان

2- انتخاب زمین بیمارستان

3- سطوح بیمارستان ها و اندازه های آن

4- انواع بیمارستان ها بر اساس عملکرد و تعداد تخت ها

5- تقسیم بندی بخش ها

6- بطور کلی هر بیمارستان دارای چهار بخش زیر است

7- معماری بیمارستان

8- انواع بیمارستانها

9- بیمارستانهای دانشگاهی

10- مفهوم طرح ریزی

11- مسیریابی

12- اتاقهای جراحی اصلی

13- اتاق بیهوشی

14- اتاق ترخیص بیهوشی

15- اتاق شستشو

16- اتاق اشیاء استریل

17- اتاق تجهیزات

18- اتاق زیر مجموعه استریل

19- اتاق گچ گیری

20- فعالیتهای جنبی

21- اتاق پرستارها

22- محل کار پرستارها

23- اتاق گزارشات

24- داروخانه

25- اتاق نظافت

26- جایگاه تختهای تمیز

27- آبریزگاه

28- ملزومات اتاق بازگشت هوشیاری

29- رعایت نکات ایمنی در جراحی

30- روشنایی

31- استریل‌سازی مرکزی

32- بخش مراقبتهای ویژه

33- ترتیب

34- بخش‌های مراقبت

35- دپارتمانهای مراقبت

36- استاندارد ها:

37- استاندارد تخت بیمارستان

38- استاندارد راهروها

39- جدول حداقل اندازه استاندارد اتاق ها

40- بخش قلب و عروق

41- توضیح چند اصطلاح این بخش

42- بخش تخصصی قلب و عروق

43- بخش جراحی و قسمت های مختلف آن

پذیرش

رختکن پرسنل

ریکاوری

اینتنسیوکار

آماده کردن

محل استریل

شستشو

اتاق عمل

شستن بعد از عمل

محل وسائل و تجهیزات

اتاق ریکاوری

دستگاههای پایش نوار قلب و همودینامیک

احیای قلبی ریوی

ضربان ساز تشخیص درمان اریتمی ها

سیستم گردش خون ائورت به کمک بالن و ... )

سائر اتاق های مورد نیاز و ...

44- جدول استانداردهای مختلف بخش جراحی و حداقل فضای مورد نیاز به مترمربع

45- بخش کاتتریزاسیون

46- استانداردهای بخش کاتتریزاسیون

-اتاق نظارت

- اتاق بایگانی فیلم ها

- اتاق کنفرانس

- کتابخانه و اتاق مطالعه

-وسایل کمک آموزشی و بایگانی مربوط به آنها

-سیستم تلفنی اورژانس

Image result for اصول طراحی بیمارستان

  

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت طراحی بیمارستان,پاورپوینت ضوابط طراحی بیمارستان,دانلود پاورپوینت طراحی معماری بیمارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

آینده سلامت دیجیتال و توسعه راهبردهای بازاریابی سلامت

 

آینده سلامت دیجیتال با رویکرد بهبود کیفیت زندگی شهروندان و خدمات نوین به بیماران

 

دید کلی؛

فایل آینده سلامت دیجیتال و توسعه راهبردهای بازاریابی سلامت با رویکرد بهبود کیفیت زندگی شهروندان و خدمات نوین به بیماران، در 141 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

در این فایل، مطالب ارزشمند در زمینه سلامت دیجیتال شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی سلامت از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی، ارائه می گردد و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی سلامت و درمان، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند؛ مورد استفاده قرار گیرد.

  

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 مقاله پاورپوینت آینده سلامت دیجیتال | راهبردهای بازاریابی سلامت

 

توضیحات فایل آینده سلامت دیجیتال

آینده سلامت دیجیتال

تغییر روند در سبک زندگی موجب تغییر در خدمات و مدیریت ذائقه مشریات گردیده است و این تغییر پرشتاب موجب ؛ تغییر مکان مراقبت ، خارج از بیمارستان و نزدیکتر به خانه گردیده است و همچنین  تبدیل نوع مراقبت ، از “تشخیص و درمان” به “پیشگیری و مدیریت مدیران و صاحب نظران فعال در امر درمان به این نکته کلیدی تاکید دارند که بایستی ؛ محیط سرپایی – خصوصاً خانه – بهترین محیط مراقبت خواهد بوده. مراقبت های مجازی گسترش یابد.”

یکی دیگر از ویژگی سلامت دیجیتال،دسترسی به خدمات بهداشتی در مناطق روستایی ، به ویژه در اقتصادهای نوظهورمی باشد .

سیستم مراقبت های بهداشتی در آینده باید بسیار متفاوت به نظر برسد. بیشتر “مشتری محور” خواهد بود – اجازه می دهد

شهروندان و خانواده های آنها مسئولیت بسیار بیشتری در مدیریت مراقبت های بهداشتی خود داشته باشند .

سلامت دیجیتال چیست؟

سلامت دیجیتال از هم‌آیند پیشرفت در حوزه‌های دیجیتال و ژنتیک با حوزه‌های سلامت، مراقبت سلامت، معیشت و اجتماع پدید می‌آید تا خدمات‌رسانی سلامت را ارتقا دهد. این رشته از فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک می‌گیرد تا مشکلاتی را که بیماران با آن درگیر هستند مرتفع کند.

سلامت دیجیتال مردمان را برای پیگیری، مدیریت، و بهبود سلامت، معیشت و زندگی پربارتر خود، خانواده و جامعه توانمند می‌کند. سلامت دیجیتال می‌تواند کمبودهای خدمات سلامت را پوشش دهد و دسترسی به آن خدمات را افزایش و هزینه‌هایشان را کاهش داده و پزشکی را دقیقتر و منطبق بر نیازهای اشخاص کند.

سلامت الکترونیک یک زمینه نوظهور از برخورد انفورماتیک، پزشکی، بهداشت عمومی و تجارت است که از طریق شبکه جهانی وبو تکنولوژی های مرتبط با آن ارتقا و تکامل می یابد. سلامت الکترونیک را نه تنها بعنوان یک توسعه فنی بلکه بعنوان حالتی روحی، طرز تفکر و یک حرکت عمومی جهانی می توان توصیف کرد. برای توصیف واژه سلامت الکترونیک باید از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش سلامت بهره برد. اطلاعات دیجیتالی در بخش سلامت و بهداشت برای مقاصد بالینی و آموزشی و مدیریتی از طریق الکترونیکی، انتقال ذخیره و بازیابی می شود.

تعریف سلامت الکترونیک

سلامت الکترونیکی یک زمینه جدید و روبه رشد از تلاقی اطلاع رسانی پزشکی سلامت عمومی و مبادلات تجاری است که به خدمات و اطلاعات سلامت ارائه شده و یا تقویت شده از طریق اینترنت و فناوری های وابسته اطلاق می گردد. در مفهومی وسیع تر این واژه نه تنها به توسعه فناوری اشاره می کند بلکه زمینه ای جامع برای ارتقای محلی منطقه ای و بین المللی مراقبت بهداشتی با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

زیرساخت های سلامت الکترونیک

بحث سلامت الکترونیک رابطه نزدیکی با زیرساخت های دیجیتالی هر کشوری و نیز فرهنگ دیجیتالی آن کشور دارد. برای برقراری نظام سلامت دیجیتالی هر کشوری زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی آن کشور نقش تعیین کننده ای دارد. درصد کاربران از اینترنت، میزان نفوذ فیزیکی اینترنت در کشور، سایت های ارائه دهنده اطلاعات پزشکی و درمانی، سرویس دهندگان اینترنت و غیره از عوامل مهم در توسعه سلامت الکترونیکی هستند.

همچنین نقش وزارتخانه ها و سازمان های درگیر در حوزه سلامت الکترونیکی مانند وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر سازمان های مرتبط بسیار مهم خواهد بود.

حوزه های سلامت دیجیتال

فواید فراوانی از سلامت الکترونیکی می توان به دست آورد اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که توسعه و گسترش خدمات بهداشتی و درمانی بدون استفاده از رایانه و تکنولوژی های مرتبط عملیاتی نخواهد بود. لذا برای تبیین بیشتر این کاربرد در ۱۰ حوزه به شرح زیر قابل تفسیر است:

1- توانمندسازی

به دلیل در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و دانش پایه و مورد نیاز پزشکی و بهداشتی از سوی شبکه های اطلاعاتی برای همگان، راه های جدیدی به سوی درمان بیمار محور در جامعه اطلاعاتی ایجاد می شود. مردم جوامعی که اطلاعات صحیح و کافی را نسبت به مراقبت از سلامت خود دارند، کمتر دچار بیماری شده و در صورت ابتلا به بیماری نیز می دانند که در چه زمانی به چه متخصصی رجوع کنند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: سلامت دیجیتال چیست,سلامت دیجیتال در ایران,کنترل والدین و سلامت دیجیتال چیست,دیجیتال مارکتینگ سلامت,کنترل والدین و سلامت دیجیتال,بازاریابی گردشگری سلامت,بازاریابی اجتماعی در سلامت,بازاریابی سلامت در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت درب و بررسی ورودی

مقدمات طراحی معماری 1

 

دید کلی؛

در این مطلب از وبسایت فایل مَس به ارائه: پاورپوینت درب و بررسی ورودی – مقدمات طراحی معماری 1، می پردازیم که در قالب 34 اسلاید زیبا، جامع و با فرمت pptx آماده شده است، همچنین این فایل قابل ویرایش بوده تا دوستان و عزیزان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

مشخصات فایل :

تعداد صفحات فایل:      34 اسلاید

فرمت فایل اصلی:        پاورپوینت (ppt)

فرمت فایل دانلودی:     فشرده (zip-winrar)

حجم در حالت فشرده:  1.63 مگابایت

دسته بندی:               پاورپوینت آماده معماری

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 پاورپوینت درب و بررسی ورودی – مقدمات طراحی معماری 1

 

توضیحات پاورپوینت درب و ورودی

درب و ورودی

منظور از ورودي، فضاي اطراف در ورودي در داخل خانه است؛ در واقع فضايي را كه هنگام ورود به خانه پا به آن مي‌گذاريم، ورودي مي‌نامند.

ورودي يك واحد مسكوني با عناصر مختلفي مثل پرده ، محافظ سر پوشيده ، جعبه هاي گل ، فرورفتگي در نما تشديد و مشخص مي شود .

برای ورود به یک بنا ، اتاقی در یک بنا و یا محدوده معینی از یک فضای خارجی ، ابتدا باید از یک صفحه عمودی عبور کنیم . صفحه ای که بین فضا های مختلف تمایز ایجاد کرده و «این جا» را از «آنجا» جدا کند .

روش های ایجاد ورودی

عمل وارد شدن می تواند از طریق روش هایی غیر از سوراخ کردن یک دیوار هم انجام شود ، مثلا : با عبور از سطحی مجازی که بوسیله دو ستون یا یک تیر در بالا پایدار شده است . هنگامی که می خواهیم تداوم بصری و فضای بیشتری بین دو فضا برقرار شود ، حتی یک اختلاف سطح هم می تواند به عنوان درگاه در نظر گرفته شود و نشانه عبور از جایی به جای دیگر باشد .

در شرایط عادی که از دیوار برای تعریف و بستن یک فضا یا مجموعه ای از فضا ها استفاده می شود ، برای ساختن ورودی کافی است شکافی در دیوار ایجاد کنیم . این بازشو می تواند به فرم یک روزنه ساده در دیوار و یا به صورت دروازه ای متشکل از تکه های مجزا باشد .

صرف نظر از اینکه فرم فضای ورودی و یا فرم دیوار های آن چگونه است ، بهترین تعریف برای یک فضای ورودی صفحه ای واقعی یا مجازی است که عمود بر مسیر رسیدن به بنا باشد .

انواع ورودی ها

ورودی ها به طور معمول در گروه های زیر قرار می گیرند :

هم سطح ، پیش آمده ، فرو رفته

ورودی پیش آمده و فرورفته

ورودی پیش آمده ، فضایی گذری تشکیل می دهد که بیانگر عملکرد آن به عنوان راه رسیدن به بنا است و مثل ورودی تو رفته، سقفی در بالای آن قرار دارد. ضمنا ورودی تو رفته مقداری از فضای خارجی را در محدوده ساختمان وارد می کند .

فرم یک ورودی

فرم فضای ورودی هر کدام از گروه های گفته شده ، می تواند شبیه به فرم فضایی باشد که به آن وارد می شویم و به ما کمک می کند تا قبل از ورود تصوری از فضای داخلی به دست آوریم . همچنین اگر فرم فضای ورودی در تضاد با فرم داخل بنا باشد ، مرز بین آنها کاملا محسوس شده ، و وجود این مرز ، بر ویژگی فضای درونی به عنوان یک مکان خاص تاکید می کند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: مهندسی معماری , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت درب,پاورپوینت درب و پنجره,پاورپوینت انواع درب,پاورپوینت انواع درب و پنجره,مقدمات طراحی معماری 1,مقدمات طراحی معماری 1+pdf,مقدمات طراحی معماری ۱,مقدمات طراحی معماری 1 چیست,مقدمات طراحی معماری architecture,تمرینات مقدمات طراحی معماری 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی

(بررسی در و پنجره ، قاب و نرده)

 

دید کلی؛

در این مطلب از وبسایت فایل مَس به ارائه: پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی (بررسی در و پنجره ، قاب و نرده)، می پردازیم که در قالب 71 اسلاید زیبا، جامع و با فرمت pptx آماده شده است، همچنین این فایل قابل ویرایش بوده تا دوستان و عزیزان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

مشخصات فایل :

تعداد صفحات فایل:      71 اسلاید

فرمت فایل اصلی:        پاورپوینت (ppt)

فرمت فایل دانلودی:     فشرده (zip-winrar)

حجم در حالت فشرده:  2.85 مگابایت

دسته بندی:               پاورپوینت آماده معماری

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی (در و پنجره ، قاب و نرده)

 

توضیحات پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی

درب در ساختمان:

به طور كلي در به جزئي از ساختمان گفته مي شود كه با باز و بسته شدن فضاهاي مختلف خارجي و داخلي را به يكديگر مرتبط و يا مجزا مي نمايد . و امكان دسترسي و در بعضي موارد عبور نور و تبادل هوا را ممكن يا نا ممكن مي نمايد ،لذا در را مي توان ديوار موقتي خواند كه در در گاهي قرار مي گيرد و آن را مي توان براي ايجاد دسترسي ،باز كرد و براي حفظ حريم خصوصي و ايمني بست . وظيفه اوليه در ايجاد امكان دسترسي است و وظايف ثانويه آن به عنوان بخشي از ديوار بر حسب مكان و موقعيت آن عبارت است از :

1-مقاومت و پايداري

در به هر صورتي كه باشد بايد از مقامومت كافي براي تحمل وزن خود و ضربات و آسيبهاي ناشي از استفاده نادرست برخوردار باشد و براي باز و بسته شدن آسان و كامل از پايداري كافي شكلي برخوردار باشد .

2-حفظ حريم خصوصي و ايمني

در بايد به اندازه ديوار اطراف خود حريم خصوصي داخلي را تامين نمايد و به كمك ساير اجزاي خود (چار چوب ،قفل ،لولا) ايمني لازم را فراهم نمايد .

3-عايق حرارتي و صوتي

ميزان عايق بندي در ، در برابر حرارت و صوت بستگي به محل استفاده از آن دارد لكن بايد بتواند آسايش لازم را فراهم نمايد .

4-ميزان محيط از باد و باران

درهايي كه با خارج از ساختمان در ارتباط هستند بايد بتوانند محيط داخلي را از نفوذ باد و باران حفظ نمايند .

پنجره در ساختمان

پنجره قسمتي از ديوار است كه امكان ورود نور را از طريق شيشه هاي شفاف يا نيمه شفاف فراهم مي آورد اين وظيفه اوليه پنجره با نصب جام شيشه در قاب پنجره به انجام مي رسد اين نوع ساده پنجره را پنجره ثابت يا نور گير مي نامند هيچ يك از قسمتهاي آن باز نمي شود .

پنجره ها بخش مهمي از پوشش ساختمان به شمار مي روند و بايد عملكردهاي چندي را انجام دهند. علاوه بر عملكردهاي اوليه كه عبارت است از تامين نور طبيعي به داخل و ارتباط بصري با خارج پنجره ها حفاظتي هستند در برابر باران باد ،گرما و سرما ،و همچنين عايقي در برابر صداهاي ناهنجار خارج از ساختمان .

پنجره هاي رايج معمولا به نحوي طراحي مي شوند كه امكان تهيه اتاقها فراهم گردد در اين حالت با باز شدن يك يا چند قسمت از پنجره هواي خارج با داخل عوض مي شوند .

خصوصيات پنجره :

  • 1-فراهم ساختن امكان ورود نور طبيعي
  • 2-امكان رويت منظره خارجي
  • 3-ايجاد تهويه
  • 4-مقاومت و استحكام
  • 5-حفاظت در برابر باد و باران
  • 6-عايق بندي حرارتي
  • 7-عايق بندي حرارتي

به علاوه پنجره ني زمانند ساختمان بايد در طول عمر مفيدش ،اقتصادي نيازمند به حداقل نگهداري وز يبا بوده و در ايجاد سبك و هويت براي ساختمان سهمي داشته باشد .

علل توسعه آلومینیوم در صنعت ساختمان:

1-عدم نیاز به رنگ آمیزی به علت این که آلومینیوم زنگ مخرب نمی زند بنابراین از آن مناطق مرطوب فوق العاده استفاده کرد

2-به علت توانایی ایجاد پروفیلهایی با اشکال بسیار پیچیده از این مصالح می توان پنچره هایی با هوا بندی مناسب ساخت .

ابعاد و انداز پنجره ها:

مقدار نوری که از پنجره می گذرد با تناسب سطح و حجم اتاق می باید متناسب باشد البته زاویه و شدت تابش نور خورشید در موقعیتهای مختلف جغرافیایی متفاوت است موقعیت جغرافیایی ساختمان و جهت نور گیری آن در تعیین سطح پنجره موثر است عملکرد فضایی که پنجره نور می گیرد نیز در تعیین سطح پنجره موثر است سطح پنجره در شمال ایران در حدود 5/1 و در جونب 10/1 سطح اتاق هم کمتر است

تعاريف و ساختمان در

لنگه

قسمتي از دريا پنجره است كه در چار چوب قرار مي گيرد و معمولا متحرك است .

قاب

قاب همان چار چوب است و وسيله اي است كه لنگه در يا پنجره (اعم از ثابت يا باز شو ) در آن قرار مي گيرد .

آستانه

آستانه قسمت پاييني قاب در است .‌آستانه به ويژه براي درهاي ورودي و سرويسها پيش بيني مي شود .

كتيبه

كتيبه قسمتي از در يا پنجره است كه در قسمت بالايي در قرار مي گيرد و ممكن است باز شويا ثابت باشد

وادار

تقسيم كننده لنگه در يا پنجره به دو يا چند قسمت را وادار يا قيد مي گويند . وادار به منظور تقسيم ابعاد در و يا كوچك كردن ابعاد شيشه يا زيبايي پيش بيني شده است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی معماری , ,
:: برچسب‌ها: پنجره در ساختمان,قاب در ساختمان,نرده ساختمان,پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی 2,پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی 1,پاورپوینت عناصر و جزئیات,پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمان,دانلود پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی 2,دانلود رایگان پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 1447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت سازه های دینامیکی در معماری (داوینچی)

 

دید کلی؛

در این مطلب از وبسایت فایل مَس به ارائه: پاورپوینت سازه های دینامیکی در معماری (داوینچی)، می پردازیم که در قالب 16 اسلاید زیبا، جامع و با فرمت pptx آماده شده است، همچنین این فایل قابل ویرایش بوده تا دوستان و عزیزان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

مشخصات فایل :

تعداد صفحات فایل: 16 اسلاید

فرمت فایل اصلی: پاورپوینت (ppt)

فرمت فایل دانلودی: فشرده (zip-winrar)

حجم در حالت فشرده: 0.552 مگابایت

دسته بندی: پاورپوینت آماده معماری

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت سازه های دینامیکی در معماری (داوینچی)

توضیحات پاورپوینت سازه های دینامیکی

چشم انداز کلی

سازه های دینامیکی یا متحرک سازه هایی هستند که حرکت خود را برای انطباق با تصورات انسانی تغییر می دهند.این ساختمانها جهت حرکت خورشید را تعقیب می کنند و به سمت جهت وزش باد تغییر جهت می دهند.بنابراین همساز شدن با طبیعت باعث می شود این بناها انرژی مورد نیاز خود را تأمین کنند.این نوع معماری قابلیت چرخش 360 درجه برای ایجاد دید گسترده ای می باشد.سازه های دینامیکی دائماً در حال تعدیل و تغییر شکل خود هستند و هر طبقه به طور بی نظیر قابلیت چرخش مستقل دارد.

نتیجه آن می شود که همیشه نمای ساختمان در حال تغییر با یک برنامه مشخص خواهد بود به غیر از pent house ها.

بناها دارای بعد چهارمی به نام زمان خواهند شد.بناها شکلهای صلب نخواهند داشت.این بعد چهارم تحقیقات و تلاشهای معمار ایتالیایی “دیوید فیشر” بوده است و این ایده در سطح جهانی و بین سیاستمداران و شهرداران مورد توجه قرار گرفته است.او در یک کنفرانس خبری در نیویورک اظهار کرده است: این ساختمان هیچگاه ظاهرش مثل قبل نخواهد بود.

ویژگیهای سازه های دینامیکی:

روشهای پیشرفته ساخت و توانایی تولید انرژی توسط خود بنا،دو ویژگی شاخص در معماری دینامیک هستند.

در این روش از قطعات و واحدهای پیش ساخته با استاندارد کیفی بالا استفاده می شود و دارای تضمین صرفه جویی 20 درصدی در هزینه ها است که تأثیر عظیمی در ساخت و ساز جهانی خواهد داشت.

این روش نسبت به روش سنتی و متداول معماری،نیاز به نیروی کار کمتری در محل ساخت دارد و بخش عظیمی از کارگرها در کارخانه ها هستند،جایی که ایمنی آن نیز بیشتر است.

تأمین انرژی:

برج از 79 توربین عظیم بادی که به صورت افقی بین طبقات متحرک در ستون اصلی قرار گرفته اند استفاده می کند و انرژی الکتریکی مازاد میتواند به طور کامل 5 ساختمان هم اندازه مشابه خود را که در مجاورش قرار دارند تأمین کند.

از طرفی،با قرارگیری سلولهای خورشیدی در بالای برج ،انرژی خورشیدی نیز به نیروهای بادی اضافه میشود.

هر توربین می تواند 3/0 مگاوات برق تولید کند.با توجه به وجود هزار ساعت بادی سالانه در دبی توربین های استفاده شده در بنا می توانند بیشتر از 1200000 کیلووات- ساعت انرژی تولید کنند.

با توجه به اینکه مصرف متوسط انرژی هر خانواده 24 هزار کیلووات ساعت تخمین زده می شود،هر توربین می تواند انرژی 50 خانواده را تأمین کند.این برج دینامیکی 200 آپارتمان خواهد داشت که به این ترتیب انرژی مورد نیاز آنها از توربین ها به طور کامل تأمین خواهد شد.

شرکت Dynamic Architective برجهای دوار و پویایی در سرتاسر دنیا طراحی کرده که اولین پروژه این شرکت بنابر گزارش سایت اصلی آن در دبی و پروژه بعدی در سکو اجرا خواهد شد.

این آسمان خراش 420 متری 180 طبقه خواهد داشت که دارای مدول طراحی مختلف است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: مهندسی معماری , ,
:: برچسب‌ها: سازه های لئوناردو داوینچی,پاورپوینت دینامیک سازه,سازه های دینامیک,سازه های دینامیکی در برج های پویا,سازه های دینامیکی,سازه های دینامیکی در معماری,سازه های دینامیکی در برج های پویا,سازه های دینامیک,رفتار دینامیکی سازه های بلند ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت تاریخ تحولات باغ سازی در جهان

 

دید کلی؛

در این مطلب از وبسایت فایل مَس به ارائه: پاورپوینت تاریخ باغ سازی در جهان (تاریخ تحولات باغسازی)، می پردازیم که در قالب 29 اسلاید زیبا، جامع و با فرمت pptx آماده شده است، همچنین این فایل قابل ویرایش بوده تا دوستان و عزیزان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

مشخصات فایل :

تعداد صفحات فایل:      29 اسلاید

فرمت فایل اصلی:        پاورپوینت (ppt)

فرمت فایل دانلودی:     فشرده (zip-winrar)

حجم در حالت فشرده:  1.72 مگابایت

دسته بندی:               پاورپوینت آماده معماری

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت تاریخ باغ سازی در جهان (تاریخ تحولات باغسازی)

 

توضیحات پاورپوینت تاریخ باغ سازی

بین النهرین :

در دوران باستان این سرزمین مبین نوع ارتباط انسان با طبیعت پیرامونش بوده و ویژگی های این رابطه را عناصر زیر تشکیل می داده است.

1- احترام به محیط طبیعی و تقدیس آن ، انسان را موظف می ساخت که تمامی فعالیتش را با طبیعت هماهنگ سازد.

2- تقدیس طبیعت ، موجب می شد که انسان خود را نگهبان آن بپندارد و تمامی عملیاتش را با عناصر آن (خطوط ، نور و رنگهای طبیعت) همگون و هماهنگ سازد.

3- زمین به عنوان “زمین مادر” منبع و منشا تمامی خوبی ها و زایش ها و بقای هستی تلقی می شد.

4- آب نیز عنصری برای تولید و بقا محسوب می شد و برای رویاندن و ایجاد خنکی به کار می رفت و اهمیتی تمثیلی و معنوی داشت. نگرش و اعتقادات موجود در این زمینه ، در باغهای معلق یا پردیس های بابل تجلی یافته.

توسعه باغسازی در قرون وسطی

1- با سقوط امپراطوری روم ، به مدت دو قرن باغبانی و باغسازی افول کرد و فقط در دیرها توسط راهب ها یا راهبه ها انجام می گرفت.

2- در قرن نهم و دهم میلادی به دیرها نیز توجه ای نمی شد و دوباره هنر باغبانی فراموش شد

3- در قرن یازدهم میلادی “نورمن”های انگلیسی به مذهب روی آوردند و دیرها دوباره رونق گرفت و باغبانی مورد توجه قرار گرفت

4- در قرن هفدهم میلادی هانری ششم پادشاه انگلستان دیرها را تعطیل کرد و به باغسازی دیرها نیز خاتمه داد.

دوران انسانگرایی

(از قرن پانزدهم تا اواخر قرن شانزدهم)

ویژگی های دوران انسان گرایی:

1- احیا دوران باستان و فراگیری روش طراحی معماری و باغسازی کهن ، در ترکیب معماری و طبیعت این دوره ، صحنه آرایی باغ دوران باستان (استفاده از ترس بندی ها ، پله ها ، آب نماها ، مجسمه ها و بهره گیری از تکنیک Are-Topiaria) مورد تقلید و الهام طراحان واقع می شد.

2- ابداع تکنولوژی و منسوخ شدن سیستم تعاونی ها ، تقسیم کار اجتماعی را با دگرگونی های نوینی همراه ساخت و معمار به عنوان طراح پذیرفته شد.

3- وحدت فضا بوسیله پرسپکتیو با تعیین یکی نقطه گریز مرکزی شکل گرفت. به این طریق ، جلوه های مختلف فضا دسته بندی گردید و در یک سیستم منطقی و عقلانی نظم داده شد.

4- حضور منظره در آثار نقاشی به صورت توجه به طبیعت تجلی می یابد که نمونه ی آن را می توان در تابلوهای رافائل ، لئوناردو داوینچی و بوتیچلی مشاهده کرد.

5- مفهوم منظر زیبا سبب به وجود آمدن “ویلا – باغ – منظر” شد که ضرورت استقرار بنا به سوی محیط اطراف را مطرح ساخت. در طراحی این باغ ها سعی گردید در فراسوی باغ و زاویه دید ، قرار داده شوند.

باغسازی در ایران

(از قرن پنجم پیش از میلاد تا قرن هفتم بعد از میلاد)

خصوصیات باغسازی در ایران

1- در ایران باستان مانند تمدن بین النهرین ، باغ تصویری از جهان جاودانه بود.

2- در باغهای ایران باستان ، کاشت درختان به صورت منظم بوده و درختان میوه در کنار گیاهان معطر قرار می گرفته است.

3- رویهمرفته منشا این نظم با سنن بابل و مصر پیوند داشت.

4- ترسیم هندسی باغهای ایرانی که بوسیله دیوار محصور می شد ، یادآور باغهای مصری بود.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی معماری , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت باغ ایرانی,پاورپوینت باغ های ایرانی,پاورپوینت تحلیل باغ ایرانی,تاریخ باغ های ایرانی,پاورپوینت باغ سازی ایرانی,پاورپوینت در مورد نحوه باغ سازی ایرانی,تاریخ باغ سازی جهان,تاریخ باغ سازی در جهان,کتاب تاریخ باغ سازی جهان,تاریخچه باغ سازی در ایران,تاریخچه باغ سازی,سیر تاریخی باغ سازی در ایران,تاریخ باغ و باغسازی در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

 

بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ

بازاریابی پارتیزانی (چریکی)، رمز موفقیت و کلید طلایی در دستان مدیران عصر دیجیتال

 

دید کلی؛

فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf یا بازاریابی چریکی رمز موفقیت و کلید طلایی در دستان مدیران عصر دیجیتال است، که در 202 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

در این فایل مطالب ارزشمند در زمینه شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی چریکی از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۲۰۲ اسلاید ویژه ارائه می گردد. و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند؛ مفید باشد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf | پاورپوینت بازاریابی چریکی

 

 

توضیحات فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf

بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ چیست؟

در مفهوم کلی اسم اصلی این روش گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) است که به فارسی بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی نیز ترجمه شده است.

هرگاه بتوانید از استراتژی‌ها و روش‌های نامتعارف و عجیب که تقریبا تاکنون مشابه آن وجود نداشته و پیاده‌سازی نشده‌است، برای تبلیغ محصول یا خدمت خود استفاده کنید، به این روش بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ می‌گویند. البته نام دیگر این روش، بازاریابی پارتیزانی است. در این نوع بازاریابی درواقع از جنگ‌های پارتیزانی الهام گرفته شده که پارتیزان‌ها و سربازان جنگ‌های چریکی با روش‌های نامتعارف و غافل‌گیر کننده باعث شکست دشمن می‌شدند.

یکی از ویژگی‌های بازاریابی چریکی ارزان بودن و گاهی اوقات بدون هزینه بودن آن است. در این روش شما بیشتر روی روش‌های متفاوت و خلاقانه‌ای متمرکز می‌شوید که تاکنون وجود نداشته است. استفاده از این ترفندها باعث می‌شود تا اثرگذاری بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و بتوانید آنها را سریع‌تر متقاعد کنید تا محصول شما را بخرند.

انواع بازاریابی چریکی

با اینکه گوریلا مارکتینگ یکی از زیرمجموعه‌های بازاریابی است، ولی خودش انواع مختلفی دارد که در موقعیت‌های متفاوت می‌توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه از انواع بازاریابی چریکی برای شما می‌گوییم:

گوریلا مارکتینگ خارجی (OUTDOOR)

همان‌طور که می‌دانید تبلیغات محیطی و تبلیغاتی که در فضای بیرون انجام می‌شود بخش عمده‌ای از فضای تبلیغات را به خود اختصاص داده است. حال تصور کنید به جای استفاده از بیلبوردهای مرسوم، از المان‌های تبلیغاتی متفاوتی استفاده کنید که تا کنون در سطح شهر وجود نداشته است. به این روش گوریلا مارکتینگ خارجی (outdoor) گفته می‌شود.

گوریلا مارکتینگ درونی (INDOOR)

این نوع از بازاریابی چریکی دقیقا عکس مدل خارجی است و این بار در فضاهای داخلی و بسته نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، استخر، مراکز بازی، مترو، دانشگاه و… از المان‌های متفاوت برای تبلیغات استفاده می‌کنید. به این روش نیز گوریلا مارکتینگ داخلی (indoor) گفته می‌شود.

گوریلا مارکتینگ در مقر رویداد (EVENT AMBUSH)

بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در رویدادهای مختلف از جمله نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، رویدادهای ورزشی یا کمپین‌های مختلف شرکت می‌کنند. اگر این برندها برای تبلیغات خود به جای شیوه‌های مرسوم نظیر پخش تراکت و بروشور سراغ روش‌های خلاقانه و متفاوت بروند به این روش گوریلا مارکتینگ در مقر رویداد گفته می‌شود. یکی از نمونه‌های این مدل تبلیغات که چند سال پیش برای اولین بار جذابیت داشت، استفاده از اسکوترهای برقی توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه ایران در نمایشگاه الکامپ و تلکام بود.

گوریلا مارکتینگ تجربی (EXPERIMENTAL)

این مدل از بازاریابی چریکی در واقع شامل تمام موارد بالا می‌شود، با این تفاوت که دیگر یک سویه نیست و بین برند و مخاطب تعامل شکل می‌گیرد و کاربران با اجرای درخواست شرکت‌ها، جزئی از برنامه تبلیغاتی می‌شوند و می‌توان آنها را مجری اصلی دانست. در این روش باید تجربه‌ای متفاوت را برای مخاطبان رقم بزنید.

کسب و کارهای بزرگ چگونه از بازاریابی چریکی استفاده می‌کنند؟

حالا که با مفهوم و انواع گوریلا مارکتینگ آشنا شدیم، زمان آن رسیده که ببینیم این نوع بازاریابی چه کارایی برای کسب و کارهای بزرگ دارد و این برندها چطور از بازاریابی چریکی استفاده می‌کنند. اگر کمی دقت کنید می‌بینید که یکی از برنامه‌های اصلی کمپانی‌های بزرگ می‌تواند استفاده از بازاریابی پارتیزانی است؛ چراکه از هر نظر توانایی اجرای آن را به بهترین شکل ممکن دارند.

اما این نوع بازاریابی برای برندهای بزرگ می‌تواند مانند حرکت روی لبه پرتگاه باشد؛ چراکه حالا برند آنها موقعیت خوبی در بازار دارد و کاملا شناخته شده هستند. بنابراین اگر نتوانند ایده جذابی داشته باشند یا درست گوریلا مارکتینگ را پیاده کنند، لطمه خواهند خورد.

کسب و کارهای کوچک چگونه از بازاریابی چریکی استفاده می‌کنند؟

گوریلا مارکتینگ با توجه به هزینه کم و خلاقانه بودن می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب و کارهای کوچک و استارتاپ‌ها باشد. این روش کمک می‌کند تا با هزینه کمتر نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بتوانید بازخورد خوبی بگیرید و برای مدت‌های طولانی در ذهن مخاطبان بمانید. ضمن اینکه کمک می‌کند سرنخ‌های زیادی به دست بیاورید.

اما باید حواستان باشد به درستی ایده‌پردازی کنید و بعد از آنها طرح‌هایی را در نظر بگیرید که بتوانید به خوبی آنها را اجرا کرده و مخاطبان را شگفت‌زده کنید. البته نیم‌نگاهی هم باید به هزینه‌ها داشته باشید، چون کسب و کارهای کوچک نمی‌توانند خیلی هزینه کنند و گاهی کارهای نامتعارف هزینه زیادی می‌طلبد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: بازاریابی پارتیزانی ppt,بازاریابی چریکی ppt,بازاریابی چریکی+pdf,دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی چریکی,پاورپوینت بازاریابی چریکی,مقاله درباره بازاریابی چریکی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

 

بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ

بازاریابی پارتیزانی (چریکی)، رمز موفقیت و کلید طلایی در دستان مدیران عصر دیجیتال

 

دید کلی؛

فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf یا بازاریابی چریکی رمز موفقیت و کلید طلایی در دستان مدیران عصر دیجیتال است، که در 202 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

در این فایل مطالب ارزشمند در زمینه شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی چریکی از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۲۰۲ اسلاید ویژه ارائه می گردد. و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند؛ مفید باشد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf | پاورپوینت بازاریابی چریکی

 

 

توضیحات فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf

بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ چیست؟

در مفهوم کلی اسم اصلی این روش گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) است که به فارسی بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی نیز ترجمه شده است.

هرگاه بتوانید از استراتژی‌ها و روش‌های نامتعارف و عجیب که تقریبا تاکنون مشابه آن وجود نداشته و پیاده‌سازی نشده‌است، برای تبلیغ محصول یا خدمت خود استفاده کنید، به این روش بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ می‌گویند. البته نام دیگر این روش، بازاریابی پارتیزانی است. در این نوع بازاریابی درواقع از جنگ‌های پارتیزانی الهام گرفته شده که پارتیزان‌ها و سربازان جنگ‌های چریکی با روش‌های نامتعارف و غافل‌گیر کننده باعث شکست دشمن می‌شدند.

یکی از ویژگی‌های بازاریابی چریکی ارزان بودن و گاهی اوقات بدون هزینه بودن آن است. در این روش شما بیشتر روی روش‌های متفاوت و خلاقانه‌ای متمرکز می‌شوید که تاکنون وجود نداشته است. استفاده از این ترفندها باعث می‌شود تا اثرگذاری بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و بتوانید آنها را سریع‌تر متقاعد کنید تا محصول شما را بخرند.

انواع بازاریابی چریکی

با اینکه گوریلا مارکتینگ یکی از زیرمجموعه‌های بازاریابی است، ولی خودش انواع مختلفی دارد که در موقعیت‌های متفاوت می‌توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه از انواع بازاریابی چریکی برای شما می‌گوییم:

گوریلا مارکتینگ خارجی (OUTDOOR)

همان‌طور که می‌دانید تبلیغات محیطی و تبلیغاتی که در فضای بیرون انجام می‌شود بخش عمده‌ای از فضای تبلیغات را به خود اختصاص داده است. حال تصور کنید به جای استفاده از بیلبوردهای مرسوم، از المان‌های تبلیغاتی متفاوتی استفاده کنید که تا کنون در سطح شهر وجود نداشته است. به این روش گوریلا مارکتینگ خارجی (outdoor) گفته می‌شود.

گوریلا مارکتینگ درونی (INDOOR)

این نوع از بازاریابی چریکی دقیقا عکس مدل خارجی است و این بار در فضاهای داخلی و بسته نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، استخر، مراکز بازی، مترو، دانشگاه و… از المان‌های متفاوت برای تبلیغات استفاده می‌کنید. به این روش نیز گوریلا مارکتینگ داخلی (indoor) گفته می‌شود.

گوریلا مارکتینگ در مقر رویداد (EVENT AMBUSH)

بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در رویدادهای مختلف از جمله نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، رویدادهای ورزشی یا کمپین‌های مختلف شرکت می‌کنند. اگر این برندها برای تبلیغات خود به جای شیوه‌های مرسوم نظیر پخش تراکت و بروشور سراغ روش‌های خلاقانه و متفاوت بروند به این روش گوریلا مارکتینگ در مقر رویداد گفته می‌شود. یکی از نمونه‌های این مدل تبلیغات که چند سال پیش برای اولین بار جذابیت داشت، استفاده از اسکوترهای برقی توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه ایران در نمایشگاه الکامپ و تلکام بود.

گوریلا مارکتینگ تجربی (EXPERIMENTAL)

این مدل از بازاریابی چریکی در واقع شامل تمام موارد بالا می‌شود، با این تفاوت که دیگر یک سویه نیست و بین برند و مخاطب تعامل شکل می‌گیرد و کاربران با اجرای درخواست شرکت‌ها، جزئی از برنامه تبلیغاتی می‌شوند و می‌توان آنها را مجری اصلی دانست. در این روش باید تجربه‌ای متفاوت را برای مخاطبان رقم بزنید.

کسب و کارهای بزرگ چگونه از بازاریابی چریکی استفاده می‌کنند؟

حالا که با مفهوم و انواع گوریلا مارکتینگ آشنا شدیم، زمان آن رسیده که ببینیم این نوع بازاریابی چه کارایی برای کسب و کارهای بزرگ دارد و این برندها چطور از بازاریابی چریکی استفاده می‌کنند. اگر کمی دقت کنید می‌بینید که یکی از برنامه‌های اصلی کمپانی‌های بزرگ می‌تواند استفاده از بازاریابی پارتیزانی است؛ چراکه از هر نظر توانایی اجرای آن را به بهترین شکل ممکن دارند.

اما این نوع بازاریابی برای برندهای بزرگ می‌تواند مانند حرکت روی لبه پرتگاه باشد؛ چراکه حالا برند آنها موقعیت خوبی در بازار دارد و کاملا شناخته شده هستند. بنابراین اگر نتوانند ایده جذابی داشته باشند یا درست گوریلا مارکتینگ را پیاده کنند، لطمه خواهند خورد.

کسب و کارهای کوچک چگونه از بازاریابی چریکی استفاده می‌کنند؟

گوریلا مارکتینگ با توجه به هزینه کم و خلاقانه بودن می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب و کارهای کوچک و استارتاپ‌ها باشد. این روش کمک می‌کند تا با هزینه کمتر نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بتوانید بازخورد خوبی بگیرید و برای مدت‌های طولانی در ذهن مخاطبان بمانید. ضمن اینکه کمک می‌کند سرنخ‌های زیادی به دست بیاورید.

اما باید حواستان باشد به درستی ایده‌پردازی کنید و بعد از آنها طرح‌هایی را در نظر بگیرید که بتوانید به خوبی آنها را اجرا کرده و مخاطبان را شگفت‌زده کنید. البته نیم‌نگاهی هم باید به هزینه‌ها داشته باشید، چون کسب و کارهای کوچک نمی‌توانند خیلی هزینه کنند و گاهی کارهای نامتعارف هزینه زیادی می‌طلبد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: بازاریابی پارتیزانی ppt,بازاریابی چریکی ppt,بازاریابی چریکی+pdf,دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی چریکی,پاورپوینت بازاریابی چریکی,مقاله درباره بازاریابی چریکی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت تاریخچه و کاربردهای پنجره

دانلود پاورپوینت تاریخچه و کاربردهای پنجره


مشخصات فایل

تعداد صفحات 84
حجم 8208 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت تاریخچه و کاربرد های پنجره جهت رشته عمران در قالب 84 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش


امروزه برای معماری و آرایش پنجره ها امکانات قابل توجهی موجود است.این امکانات به نسبت گذشته بیش تر شده است.با صرف وقت و دقت عمل به نتیجه های خوبی می توان رسید.
اگر پنجره از معماری زیبا و با ارزشی برخوردار است،یا مشرف به منظره ای رویایی است،بهتر است که ترکیب آن بهم نخورد.اگراز نظر شما خلوت در اولویت است و یا اتلاف انرژی مد نظر است،می توان پوششی طراحی کرد که از جذابیت پنجره نکاهد و در عین حال با شگردهای خلاقانه آن را جالب توجه درآورد.در واقع می توان گفت پنجره ها همان چشم های  بنا می باشند.

 

فهرست مطالب
مقدمه
پیش گفتار
تاریخچه
کاربردهای پنجره
انواع پنجره
روش نصب پنجره
سیستم پنجره های دو جداره نوین
پنجره های دوجداره UPVC
عکس ها و تصاویر

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت پنجره های شناخت,پاورپوینت پنجره در معماری,پاورپوینت پنجره ای به روشنایی,پاورپوینت پنجره ارسی, ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت جایگاه مستندسازی در مدیریت پروژه و نظام فنی اجرایی کشور

دانلود پاورپوینت مستند سازی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 40
حجم 61 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت جایگاه مستندسازی در مدیریت پروژه و نظام فنی اجرایی کشور جهت رشته عمران در قالب 40 اسلاید و با فرمت ppt بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


مستند سازي ،تهيه مجموعه اسناد و مداركي است كه سير تكوين وتحقق يك فعاليت از شروع تا خاتمه آن وچگونگي بهره برداري ونگهداري را،باتحليل وارزيابي مربوط را نشان ميدهد.

 

 

 

استقرار نظامي يكپارچه، براي پديدآوري طرح‌ها و پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري، در چارچوب اسناد برنامه‌هاي توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران با در نظر گرفتن افزايش كارآمدي و اثربخشي طرح‌ها و پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري با رويكردي نتيجه‌گرا، با قابليت پيگيري و ارزيابي و مبتني بر نظام مديريت كيفيت، متناسب با شرايط اقتصادي، اجتماعي، اقليمي و زيست‌محيطي كشور

 

 

فهرست مطالب
تعریف
نقش مستندسازي
مستند سازي در نظام فني اجرايي كشور
 فصل مديريت
 فصل پديدآوري
پاسخ های مستند سازی
جایگاه مستند سازی درمديريت پروژه
مراحل مختلف مطالعه واجرا
مستند سازي مرحله پيدايش
مستند سازي مرحله توجيهي
مستند سازي مرحله تفضيلي اجرايي
مستند سازي عمليات اجرايي
مستند سازي راه اندازي وتحويل
آيين نامه اجرايي نظام مستند سازي واطلاع رساني مناقصات
فصل اول
فصل دوم
فصل سوم

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت در مورد مستند سازی,پاورپوینت درباره ی مستند سازی,دانلود رایگان پاورپوینت مستند سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

دانلود پاورپوینت عایق کاری ساختمان

دانلود پاورپوینت عایق کاری ساختمان


مشخصات فایل

تعداد صفحات 33
حجم 431 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت عایق کاری ساختمان جهت رشته عمران در 33 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش


عایق کاری ساختمان:
به طور کلی به هر چیزی اطلاق می‌شود که برای عایق به هر منظوری استفاده شود. در حالی که بیشتر عایق‌ها در ساختمان به منظور حرارتی است، این عبارت به عایق صوتی و عایق آتش‏ و عایق ضربه ‏(مثلاً در مورد لرزش‌هایی که در کاربردهای صنعتی وجود دارد) هم اطلاق می‌شود. معمولاً یک ماده عایق‏ انتخاب می‌شود که بتواند چند مورد از کارکردهای فوق را به طور همزمان فراهم کند..

 

فهرست مطالب:
انواع عایق کاری
عایق ها چگونه ارزیابی می شوند ؟
چه جاهایی باید عایق کاری شوند؟
چند راهنمایی کلی برای نصب عایق ها
درزگیری
بلوك شيشه اي
طریقه نصب ورق مات کن روی شیشه

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت عایق کاری ساختمان,دانلود رایگان پاورپوینت عایق کاری ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

دانلود پاورپوینت اجرای ساختمان های فلزی

دانلود پاورپوینت اجرای ساختمان های فلزی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 60
حجم 3015 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت اجرای ساختمان های فلزی جهت رشته عمران در 60 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 


حداث ساختمان بمنظور رفع احتیاج انسانها صورت گرفته و مهندسین ، معماران مسئولیت تهیه اشکال و اجراء مناسب بنا را برعهده دارند ، محور اصلی مسئولیت عبارت است از الف) ایمنی ، ب) زیبائی ، ج) اقتصاد.
با توجه به اینکه ساختمان های احداثی در کشور ما اکثرا" بصورت فلزی یا بتنی بوده و ساختمانهای بنایی غیر مسلح با محدودیت خاص طبق آئین نامه 2800 زلزله ایران ساخته میشود . آشنایی با مزایا و معایب ساختمانها می تواند درتصمیم گیری مالکین ، مهندسین نقش اساسی داشته باشد .

 

فهرست مطالب:
اجرای ساختمان های فلزی
موتور جوش
ایجاد سطح صاف برای کار
برش توسط هوا برش
تسمه برای تنظیم فاصله دو پروفیل
ورق تقویتی پای ستون
اتصال دو پرفیل توسط تسمه
اتصال به وسیله ورق سراسری
تغییر مقطع در ورق تقویتی
جوش شیاری مناسب
جوش شیاری نامناسب
و...

توضیحات بیشتر و دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: مهندسی عمران , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت ساختمان اسکلت فلزی,پاورپوینت اجرای ساختمان فلزی,پاورپوینت ساختمان های فلزی,دانلود پاورپوینت ساختمان فلزی,پاورپوینت صفر تا صد ساختمان فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 157 صفحه بعد