دانلود فایل پاورپوینت مقاله گردشگری سلامت pdf و رویکردی نوین در دیجیتال مارکتینگ
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت مقاله گردشگری سلامت pdf

گردشگری سلامت و رویکردی نوین در استفاده از دیجیتال مارکتینگ

 

دید کلی؛

 

فایل پاورپوینت مقاله گردشگری سلامت pdf و رویکردی نوین در استفاده از دیجیتال مارکتینگ، در قالب 108 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است

 

 

توضیحات پاورپوینت مقاله گردشگری سلامت pdf

گردشگری سلامت و رویکردی نوین در استفاده از دیجیتال مارکتینگ

نظر به اهمیت صنعت گردشگری در برهه فعلی و اینکه صنعت گردشگری ؛بعد از صنعت نفت و خودروسازی،یکی از صنعت های درآمدزای جهانی محسوب می شود که با کمترین سرمایه گذاری بیشترین درامد را عاید سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارهای گردشگری می نماید و از طرفی «بازار گردشگری سلامت به عنوان یکی از صنایع درآمـدزا و رقابتی در دنیا مطرح شده و از حوزه های نوین گردشگـری است.

در سطـح کلان، دولت ها علاقه مند به بهره مندی از مزایای اقتصـادی ناشی از این صنعت هستند. بنابراین رقابت فزایندهای میان کشورهای مختلف به ویژه کشـورهای در حال توسعه آسیـایی برای جذب گردشگـران سلامت آغاز شده است. چرا کـه با توجه به ارزآوری بالای این صنعت، نقش بسیار مؤثری در رشد و توسعه اقتصادی جامعه میزبان خواهد داشت. سفر برای درمان و بازیابی توان از مهمترین اهداف گردشگری سلامت است و اغلب اوقات، حول دریافت خدمات درمانی، فعالیت های اوقات فراغت نیز به بسته سلامت بیمار اضافه می شود.

– مفهوم گردشگری سلامت

گردشگری سلامت شامل افراد و گروههایی هست که برای استفاده از تغییر آب وهوا (با هدف پزشکی ودرمانی)، استفاده از آبهای معدنی، گذراندن دوران نقاهت، معالجه ونظایر آن اقدام به مسافرت میکنند. سازمان جهانی گردشگری، گردشگری سلامت را به طور خاص چنین تعریف میکند:

استفاده از خدماتی که به بهبود یا افزایش سلامتی وروحیه فرد با استفاده از آبهای معدنی، آب و هوا یا مداخلات پزشکی منجر میشود و در مکانی خارج از محل سکونت فرد و در مدت زمانی بیش از ۲۴ ساعت و کمتر از یکسال به طول میانجامد. مقصود از گردشگری درمانی، رفتن به مکانهایی است که فرد بتواند از خدمات پزشکی آن مکان استفاده کند. چنین سفری مستلزم فعالیتهای گوناگونی میشود که در هر یک، مسئله بهداشت و سالمت فرد یا جهانگرد مدنظر است.

– مقایسه ارزی آوری گردشگر سلامت نسبت به گردشگران معمولی

برآورد شده ا ست یک گردشگر سلامت، سه برابر گردشگر معمولی باعث ارزآوری می شود. در حال حاضر، با توجه به کم هزینه بودن و پردرآمد بودن این صنعت، بسیاری از کشورهای علاقمند به توسعه گردشگری، توجه خود را بر این بخش از صنعت گردشگری متمرکز و برای آن برنامه ریزی می کنند. امروزه مهمترین مقاصد این نوع گردشگری کشورهای در حال توسعه ای است که به لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه و از نظر توسعه دانش و تکنولوژی پزشکی نیز از استانداردهای لازم برخوردارند.

– اهمیت صنعت گردشگری برای کشورها ازمنظر افزایش امید به زندگی درسطح جهانی

صنعت گردشگری دارای شاخه های متعددی ا ز جمله «گردشگری پزشکی، گردشگری صحت، گردشگری مذهبی، گردشگری انبوه، گردشگری تجاری و …» است. در طول سالیان اخیر با توجه به افزایش امید به زندگی در سطح جهانی و پیر شدن جمعیت دنیا، گردشگری سلامت که متشکل از گردشگری پزشکی و گردشگری صحت می شودا همیتب سزایی درب ین کشورها یافته ا ست.

– کسب‌وکارهای حوزه‌ی بهداشت و سلامتی

سلامتی مهم‌ترین دغدغه‌ی افراد در زندگی‌ شخصی‌شان است. علاوه بر آن، این صنعت یکی از صنایع پررقابت است و هر کسب‌وکاری که بتواند اعتماد بیافریند، موفق‌تر خواهد بود.

یکی از مزیت‌های بسیار مهم استراتژی بازاریابی ویدیویی برقراری ارتباط با مخاطب و جلب اعتماد او است، لذا بهترین شیوه‌ی بازاریابی برای کسب‌وکارهای حوزه‌ی سلامتی محسوب می‌شود.

 

تحقیقات نشان داده‌اند که حدود ۷۹% از افراد وب‌سایت‌های تولیدکننده ویدیو را دنبال می‌کنند و ۶۳% از افراد بعد از مشاهده‌ی ویدیوهای تولیدشده توسط برندها آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارند و یا در مورد اطلاعاتی که دریافت کرده‌اند، با دیگران صحبت می‌کنند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود 

   

 




:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت گردشگری سلامت,گردشگری سلامت pdf,مقاله گردشگری سلامت pdf,مقاله گردشگری سلامت,مقاله گردشگری سلامت در ایران,مقاله گردشگری سلامت چیست,مقاله های گردشگری سلامت,مقاله مروری گردشگری سلامت,مقاله انگلیسی گردشگری سلامت,مقالات گردشگری سلامت در ایران,مقاله در مورد گردشگری سلامت,گردشگری سلامت در ایران,گردشگری سلامت مقاله,گردشگری سلامت چیست,گردشگری سلامت پایان نامه,چالشهای گردشگری سلامت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: