دانلود فایل کاربرد دیجیتال مارکتینگ در گردشگری، هتلداری، فوتبال و سالن های آرایش
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

کاربرد دیجیتال مارکتینگ در گردشگری،

هتل داری، فوتبال و سالن های آرایش

 

دید کلی؛

فایل کاربرد دیجیتال مارکتینگ در گردشگری، هتلداری، فوتبال و سالن های آرایش، در قالب 93 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است

 

 

 

توضیحات مقاله کاربرد دیجیتال مارکتینگ

کاربرد دیجیتال مارکتینگ در گردشگری

برای رسیدن به هر هدف نیاز است به شاخص های قابل اندازه گیری، و تنظیم دقیق رویکرد سازمان با توجه به آنها و حرکت به سمت جلو، مقدار کمی از این سازمان ها در این مرحله هستند. شاید بزرگترین چالش های سازمان های گردشگری که در حال حاظر با آن مواجه هستند، عدم گزارش مناسب از چگونگی مدیریت رسانه های اجتماعی می باشد.

در واقع دیجیتال مارکتینگ به عنوان بخشی مهمی از برنامه بازاریابی گردشگری، می تواند ارزش ایجاد شده در کسب و کار را به خوبی به مشتریان انتقال دهد و به ایجاد ثروت کمک کند. اما این در حالی امکان پذیر است که تدوین و اجرای برنامه دیجیتال مارکتینگ اثر بخش و کارآمد باشد.

مدیران هوشمند برای تحقق این امر به سمت دیجیتال مارکتینگ با رویکرد جدید و استفاده از اینستاگرام روی آورده اند.زیرا که بخوبی اهمیت این رسانه اجتماعی را درک کرده اند و به راز مدیریت استراتژیک زمان پی برده اند و با تحلیل حرفه ای ذائقه مشتریان در فرصت استراتژیک ،سکاندارحرفه ای خوب برای کسب و کار خود هستند.
در این فایل نحوه استفاده تاثیرگذار و استراتژیک از دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام برای کسب وکارهای هتل داری،مراکزگردشگری،فوتبال و سالن های آرایش و زیبایی بصورت تحلیلی ارائه شده است.

نقش شبکه های اجتماعی در گردشگری

بیش از ۴۵ درصد گردشگران در مرحله پس از سفر محتوای مربوط به سفر را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و نقدهای آنلاین خود را ثبت می‌کنند. پس از بازگشت به مبدأ، گردشگران کیفیت کل تجربه سفر را ارزیابی می‌کنند و قضاوتی کلی از میزان رضایت بدست می‌آید.

رسانه‌های اجتماعی از قابلیت‌های بالایی برای بازاریابی در صنعتی که با روحیات و تفریحات مردم ارتباط دارد، برخوردار است. به اشتراک‌گذاری تصاویر، فیلم، گفت‌وگو، آلبوم، تگ، دایره‌های دوستان و… از امکاناتی است که مخاطبان را جذب می‌کند و توراپراتورها می‌توانند در این شرایط از طریق امکانات ذکر شده در تعریف پکیج‌های سفر، هزینه و نوع خدمات خود، با مشتری ارتباط برقرار کنند.

نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی گردشگری

بازاریابی در صنعت گردشگری در دوره های مختلف بر اساس رسانه هایی که در دسترس متولیان این صنعت بوده، انجام شده و با ظهور »رسانه های جدید« ،این نوع فعالیت بازاریابی هم باید تغییر می کرد .رسانه های جدید عصر ما، مانند شبکههای اجتماعی، با داشتن قابلیت چند رسانه ای و به اشتراک گذاری، فرصت بسیار مناسبی برای ارائه شیوه جدیدی در عرصه بازاریابی هستند.

با توجه به افزایش تقاضای گردشگران سراسر جهان برای سفر، ابزار رسانهای در این دوران برای معرفی جاذبه های گردشگری و جذب گردشگران بسیار اهمیت پیدا میکند. رسانههای اجتماعیاز قابلیت های بالایی برای بازاریابی در صنعتی که با روحیات و تفریحات مردم ارتباط دارد، برخوردار است.

 

به اشتراک گذاری تصاویر، فیلم، گفتگو، آلبوم، تگ، دایره های دوستان و از امکاناتی است که مخاطبان را جذب میکند و توراپراتورها می توانند در این شرایط از طریق امکانات ذکر شده در تعریف پکیج های سفر، هزینه و نوع خدمات خود، با مشتری ارتباط بر قرار کنند

 

توضیحات بیشتر و دانلود 

   

 




:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: کاربرد دیجیتال مارکتینگ,دیجیتال مارکتینگ در گردشگری,دیجیتال مارکتینگ گردشگری,بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری,دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری,بازاریابی گردشگری دیجیتال,بازاریابی اینترنتی در گردشگری,بازاریابی در گردشگری,بازاریابی در گردشگری سلامت,بازاریابی در گردشگری pdf,بازاریابی در گردشگری ورزشی,بازاریابی در صنعت گردشگری,بازاریابی گردشگری با رویکردی کاربردی,بازاریابی گردشگری با رویکردی کاربردی دانلود,بازاریابی گردشگری مقاله,بازاریابی گردشگری ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: