دانلود (اسلاید) پاورپوینت کارآفرینی در ورزش ppt – رمز موفقیت کارآفرینان در بازار جهانی
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت کارآفرینی در ورزش ppt

کار آفرینی در حوزه ورزش رمز موفقیت کارآفرینان اجتماعی در بازارهای جهانی

 

کارآفرینی در صنعت ورزش | کارآفرینی در ورزش چیست | انواع کارآفرینی در ورزش | اهمیت کارآفرینی در ورزش | نقش ورزش در توسعه کارآفرینی

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت کارآفرینی در ورزش ppt – کار آفرینی در حوزه ورزش رمز موفقیت کارآفرینان اجتماعی در بازارهای جهانی، در قالب 105 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت ppt آماده شده است.

 

چگونه در صنعت ورزش، کارآفرینی کنیم؟

 

در این نوشتار ضمن تحلیل کارآفرینی ورزش در 105 اسلاید تخصصی، به داستان های موفق کسب و کارهای ورزشی و کارآفرینان برتر کسب و کار ورزشی ، از جمله: نایک، آدیداس، توپ جابولانی که در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ مورد استفاده قرار گرفت و کارآفرین موفق محصولات ورزشی Rachel.Ziets به صورت مطالعه موردی پرداخته شده است.

 

 

توضیحات پاورپوینت کارآفرینی در ورزش ppt

ورزش به ساختار اجتماعی بیشتر کشورهای جهان گره خورده است و چشم‌انداز منحصر‌به‌فردی از کارآفرینی فراهم می‌کند. کارآفرینی در ورزش، حوزه‌ به‌سرعت در حال رشدی از کارآفرینی و تحقیقات مدیریت ورزش است. فرایند کارآفرینی در ورزش دربردارنده‌ فعالیت‌های کارآفرینی اجتماعی و نوآوری اجتماعی است که در زمینه‌ ورزشی انجام می‌شوند.

ورزش در جایگاه یک صنعت، جزء بزرگ‌ترین صنعت‌های جهان محسوب می‌شود و بر صنایع دیگر از جمله آموزش‌و‌پرورش و گردشگری تاثیر می‌گذارد که خود آن‌ها هم بر نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی تمرکز یک‌پارچه‌ای دارند.

ورزش به ساختار اجتماعی بیشتر کشورهای جهان گره خورده و چشم‌انداز منحصر‌به‌فردی از کارآفرینی فراهم می‌کند. فرایند کارآفرینی در ورزش را معمولا سازمان‌ها، افراد یا دولت‌هایی آغاز می‌کنند که هم در حوزه‌ اقتصادی و هم اجتماعی حضور موثری دارند.فعالیت‌های کارآفرینی در ورزش تحت‌تاثیر توسعه‌ تکنولوژی بوده که با انتشار اطلاعات و ایجاد بازارهای جدید بین‌المللی جدید افزایش یافته است.

هدفِ این مطلب آشنایی خواننده با دید نظری در تحقیقات کارآفرینی در ورزش با تمرکز بر ماهیت کارآفرینی اجتماعیِ آن است.پژوهش‌های گذشته نگرانی در مورد فقدان توسعه‌ نظری در پژوهش کارآفرینی را برجسته کرده‌اند. هدف این مطلب پر کردن شکاف بین ورزش و کارآفرینی اجتماعی و تحقیقات نوآوری اجتماعی است.کارآفرینی در ورزش شامل کارآفرینانی می‌شود که از فرصت‌های حاصل از شبکه‌هایشان استفاده می‌کنند و با شناسایی حوزه‌هایی که می‌توانند در آن‌ها موثر باشند، منابع موجود را بهبود می‌بخشند.

کارآفرینی در ورزش، شناسایی شرایط و رویه‌هایی است که سرمایه‌گذاری‌های تجاری ناگهانی با گرایش اجتماعی در آن‌ها شکل گرفته است.کارآفرینی ورزش تا حد زیادی در ورزش حرفه‌ای رخ می‌دهد که روی سرمایه‌گذاری‌های کارآفرینی اجتماعی تاثیر می‌گذارد.

ورزش کردن بخش جدایی‌ناپذیر تامین سلامت است، اما آیا می‌دانستید که همین ورزش می‌تواند از شما کارآفرینی موفق بسازد؟ جالب است بدانید، بسیاری از کارآفرینان برتر، برای مدت کوتاهی ورزش خاصی را انتخاب و دنبال کرده‌اند. ورزش نه‌تنها باعث می‌شود تا عضلات‌تان تقویت شود، بلکه توانایی‌های مغزتان را نیز تقویت می‌کند. مطالعات مختلف نشان داده است که فعالیت‌های ورزشی چگونه می‌تواند در بهبود عملکرد شناختی موثر باشد؛

این فعالیت‌ها جریان خون را در مغز افزایش می‌دهند. شاید باور نکنید اما تنها یک بازی فوتبال ساده قبل از برپایی جلسه طوفان فکری به شما بسیار کمک خواهد کرد.در اینجا درباره ۶ مزیتی که ورزش کردن از طریق آن می‌تواند سلامت کسب‌وکارتان را بهبود بخشد، صحبت می‌کنیم:

 

  • کمک به شبکه سازی:

آیا شرکت در تیم ورزشی یا حتی شرکت در باشگاه تناسب اندام می‌تواند روابط کسب‌وکارتان را تقویت کند و موجب ایجاد شبکه‌ای با مشتریان آینده‌‌تان شود؟ ورزش همیشه با تیم وکار گروهی سروکار دارد؛ به همین دلیل، کمک می‌کند پنجره‌ای رو به شخصیت‌های مختلف باز کنید و با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب با بسیاری از موانع و عوامل شکست آشنا می‌شوید و در مورد مشتریان نکات ارزشمندی را یاد می‌گیرید که قبلاً نمی‌دانستید.

  • کاهش استرس:

ورزش کردن باعث افزایش تولید اندورفین‌ می‌شود که به‌طور طبیعی استرس را کاهش می‌دهد. انجام ورزش قبل یا بعد از کار به شما کمک می‌کند که با ذهنی آرام‌تر به کارکردن بپردازید و تصمیمات تجاری‌تان را منطقی‌تر اتخاذ کنید.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

 




:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت کارآفرینی در ورزش,پاورپوینت کارآفرینی در ورزش نصیرزاده,کارآفرینی در ورزش pdf,کارآفرینی در ورزش ppt,کارآفرینی در ورزش مقاله,کارآفرینی در ورزش فوتبال,کارآفرینی در ورزش والیبال,انواع کارآفرینی در ورزش,اهمیت کارآفرینی در ورزش,ایده های کارآفرینی در ورزش,تحقیق در مورد کارآفرینی در ورزش,نقش ورزش در توسعه کارآفرینی,کارآفرینی در ورزش چیست,کارآفرینی در حوزه ورزش,دانلود مقاله کارآفرینی در ورزش,کارآفرینی در صنعت ورزش,کتاب کارآفرینی در ورزش,pdf کتاب کارآفرینی در ورزش ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: