دانلود (اسلاید) پاورپوینت معماری یونان باستان (تاريخ و تمدن) معماری جهان
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

دانلود پاورپوینت معماری یونان باستان

(تاريخ و تمدن يونان باستان)

آشنایی با معماری جهان

 

دید کلی؛

در این مطلب از وبسایت فایل مَس به ارائه: دانلود پاورپوینت معماری یونان باستان (تاريخ و تمدن يونان باستان) معماری جهان، می پردازیم که در قالب 16 اسلاید زیبا، جامع، با کیفیت و با فرمت pptx آماده شده است، همچنین این فایل قابل ویرایش بوده تا دوستان و عزیزان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، پس تا آخر این مقاله با ما همرا باشید.

 

مشخصات فایل :

تعداد صفحات فایل:      16 اسلاید

فرمت فایل اصلی:        پاورپوینت (ppt)

فرمت فایل دانلودی:     فشرده (zip-winrar)

حجم در حالت فشرده:  1.28 مگابایت

 

دسته بندی:               پاورپوینت آماده معماری

 

 

بخشی از توضیحات دانلود پاورپوینت معماری یونان باستان

تاريخ و تمدن يونان باستان

تمدن يونان باستان كه در برجسته ترين جنبه هايش چيزي جز نبوغ اهل آتن نيست؛ بي ترديد از با اهميت ترين و تاثيرگذارترين تمدن هاي بشري است. نه تنها فلسفه، سياست، تاريخ، جغرافيا و … در مكتب يوناني به بالندگي رسيدند بلكه بسياري از مفاهيمي چون شهروند، دموكراسي، اريستوكراسي، آكادمي، مدينه فاضله و … كه امروز مورد استفاده فراوان قرار مي گيرند در مباني تئوريك خود، ريشه در تمدن يونان دارند يونانيان در مدتي نزديك به چند قرن به چنان پيشرفتي در جنبه هاي گوناگون حيات اجتماعي و سياسي رسيدند كه دستاوردهاي آن اهميت فراواني براي آيندگان آنان يافت.

گرچه تمدن يونان باستان توسط تاريخ نگاران اروپايي، چنان شيفته وار نگاشته شد كه هرگز قدر و اهميت، تاثير مشرق زمين براين تمدن را به درستي به رشته تحرير در نياوردند؛ اما هرگز نمي توان از نظر دور داشت كه انديشمندان بزرگي چون تالس، آناكسيمندروس، فيثاغورس، بقراط، افلاطون و ارسطو، هداياي ملت يونان به بشريت هستند. كه اكثراشان سفرهاي آموزشي به مشرق زمين داشتند.

نام يونان

نام يونان در نزد يونانيان باستان هلاس Hellas بوده است و به يك مرد يوناني Hellene و به يك زن يوناني Hellenin مي گفته اند. واژه هلني Hellenisch كه به مفهوم منتسب به هلاس است، در واقع به معنا <يوناني> مي باشد.

هلن ها در واقع يكي از اقوام پنج گانه يونان باستانند كه در كنار چهارقوم ديگر يعني ايوني ها، اسپارتي ها، آتني ها و مقدوني ها تاريخ تمدن و فرهنگ يونان باستان را رقم زده اند.

در زبان فارسي <يونان> از واژه يونيه يا Ionien كه همان قوم ايوني كه در بالا مذكور افتاد، گرفته شده است. و به اين ترتيب <يونانيان> همان <يونيان> يا متعلقان به قوم <ايوني> مي باشند>

 

فهرست مطالب دانلود پاورپوینت معماری یونان باستان

تاريخ و تمدن يونان باستان

نام يونان

وضعيت طبيعی و جغرافيايی يونان

تمدن یونان

معماري عمومي يوناني

معابد يوناني

دوره كلاسیك، دوران ثبات و شكوفایی تمدن و هنر یونان

 

منابع

 

توضیحات بیشتر و دانلود

   

 

 





:: موضوعات مرتبط: مهندسی معماری , ,
:: برچسب‌ها: پاورپوینت یونان باستان,دانلود پاورپوینت معماری یونان باستان,پاورپوینت معماری یونان باستان,پاورپوینت معماری یونان,پاورپوینت در مورد معماری یونان,معماری یونان باستان پاورپوینت,معماری یونان ppt,معماری یونان powerpoint,دانلود رایگان پاورپوینت معماری یونان,دانلود پاورپوینت معماری یونان,دانلود رایگان پاورپوینت معماری یونان باستان,تاریخ یونان باستان pdf,تحقیق در مورد تاریخ یونان باستان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: