دانلود فایل مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت خرده فروشی – crm in retail
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی

مشتری مداری و crm در صنعت خرده فروشی

 

 

دید کلی؛

فایل مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی، در قالب 151 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. مشتری مداری برای هر کسب‌وکاری لازم و مفید است و این روزها بیزینسی می‌تواند موفق باشد که این دانش را به خوبی به کار بگیرد.

 

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

  مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت خرده فروشی – crm in retail

توضیحات فایل مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی

اهمیت ایجاد ارتباط با مشتری در صنعت خرده فروشی

Customer relationship in retail industry

محققان بازاریابی معتقدند که تبادل و ایجاد ارتباط یک چارچوب اساسی برای شناخت بازاریابی است. باگوزی (۱۹۷۵) اظهار داشت که بازاریابی فرآیند ایجاد و حل روابط مبادله است. سازمان‌ ها یا افراد به تبادلات اجتماعی و اقتصادی نیاز دارند تا خواسته های خود را برآورده کنند. این بدان معنی است که بازاریابی می‌ تواند در روابط اجتماعی یا اقتصادی، از جمله بین خرده فروشان و یا بین مصرف کنندگان نهایی، و یا در یک رابطه ساختار خانوادگی رخ دهد.

رابطه به یک ویژگی اجتناب‌ ناپذیر در محیط کسب‌ و کار امروزی تبدیل شده‌ است. مشاغل بیش از پیش بر روابط خود با تأمین کنندگان و مشتریان تأکید می کنند و خواستار رعایت استاندارد های بالا می باشند. فشار رقابت نیز باعث توسعه و حفظ روابط بین خریداران و تامین کنندگان می شود.

به دلیل تغییرات سریع در بازار و محیط بازاریابی، شرکت‌ ها باید استراتژی‌ ها و تاکتیک‌ های بازاریابی خود را از یک معامله ساده مبتنی بر بازار به یک رابطه طولانی‌ مدت تغییر دهند و این مزایای رقابتی بهتری را فراهم می‌ کند. مزایای اصلی در تبادل مبتنی بر رابطه، کاهش عدم قطعیت معاملات، کاهش هزینه‌ های معاملاتی و هم افزایی، ترکیبی از عملیات های تکمیلی است. علاوه بر این، معاملات مبتنی بر رابطه منجر به گردش مالی کم‌ تر و رضایت بیشتر مشتریان می‌ شود که این امر منجر به کاهش هزینه‌ های خدمات و اثر بخشی بیشتر هزینه‌ های فروش می‌ گردد.

اهمیت تبادل رابطه‌ به عنوان کانونی اصلی برای استراتژی کسب‌ و کار در دهه‌ های گذشته مطرح شده، و این می‌ تواند به عواملی مانند محو شدن مرزهای بین بازار ها و صنایع نسبت داده شود. بری (۱۹۸۳) اولین کسی بود که عبارت “بازاریابی روابط” را به عنوان یک مفهوم مدرن در بازاریابی رابطه ‌ای معرفی کرد. او پیشنهاد داد که بازاریابی رابطه ای باید به عنوان “جذب، حفظ و … ارتقا روابط مشتری” تعریف شود.

کاربرد CRM در کسب و کارهای خرده فروشی

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که ۵۱ درصد افراد خریدشان را بصورت آنلاین انجام می‌دهند. این باعث شده است که کسب و کارهای خرده‌‌ فروشی به سمت فروش آنلاین بروند. شما می‌توانید با استفاده از CRM تجربه و مدیریت را با هم تلفیق کرده و یک بانک اطلاعاتی بسازید که شما را به اهداف تان برساند. در ادامه به بررسی راهکارهای CRM در کسب و کار های خرده فروشی می پردازیم؛

خدمات شخصی سازی شده: فروشگاه آنلاین کفش TOMS روش جالبی برای فروش کفش دارد. آنها برای هر جفت کفش که مشتری می‌خرد، یک جفت کفش به کسی که به آن احتیاج دارد اهدا می کنند. این فروشگاه در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد و شرکت متوجه شد که چنان رشدی در فروش کفش دارند که نمی‌توانند عملیات خود را با میزان کفش فروخته شده هماهنگ کنند. در اینجا بود که شرکت از سرویس کلود  Salesforce استفاده کرد.

این سرویس به شرکت TOMS کمک کرد که بتواند پرسنل بخش مشتریان خود را مدیریت کند. کارکنان می ‌توانستند در هنگام خرید، به هر مشتری که از شرکت خرید قبلی داشته و اطلاعات او قبلا ثبت شده است، سرویس‌های شخصی سازی شده ارائه دهند. علاوه بر این، نرم افزار تاریخچه خریدهای قبلی مشتری را نشان می ‌داد. با این روش کارمندان بخش خدمات تلفنی مشتریان، می‌توانستند درک بهتری از انتظارات مشتری در هنگام تماس تلفنی داشته باشند.

پایش اجتماعی: فروش آبمیوه‌ طبیعی بصورت آنلاین در سال های گذشته رشد بالایی داشته است. به این دلیل که مشتریان فهمیده اند که این محصول را می توانند درب منزل خود تحویل بگیرند. شرکت بسپوک مدت زمان زیادی است که از CRM در جهت بهبود کسب ‌و کار خود استفاده می‌کند. علاوه بر پیگیری خریدهای قبلی مشتریان، بسپوک از ابزارهایی برای پایش چگونگی رفتار افراد در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند و کارکنان شرکت از تمامی رفتار مشتریان در شبکه های اجتماعی اطلاع دارند.

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی,مدیریت خرده فروشی,مدیریت خرده فروشی چیست,مدیریت استراتژیک خرده فروشی,مدیریت خرده فروشی در تجارت الکترونیک,مقاله در مورد مدیریت خرده فروشی,مدیریت ارتباط با مشتری pdf,مدیریت ارتباط با مشتری چیست,مدیریت ارتباط با مشتریان,مدیریت ارتباط با مشتری+مقاله,مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی,مديريت ارتباط با مشتري,مدیریت ارتباط با مشتری crm pdf,مدیریت ارتباط با مشتریان crm,مدیریت ارتباط با مشتری یا crm,آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان crm,مدیریت ارتباط با مشتری ppt,جزوه مدیریت ارتباط با مشتری pdf,مدیریت ارتباط با مشتریان ppt,کتاب مدیریت ارتباط با مشتری pdf,مقاله مدیریت ارتباط با مشتری pdf,مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی+pdf ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: