دانلود فایل طرح لایه باز موبایل psd برای تبلیغات اپلیکیشن اندرویدی
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

طرح لایه باز موبایل psd

پروژه لایه باز فتوشاپ مناسب برای تبلیغات اپلیکیشن اندرویدی

 

دید کلی؛

طرح لایه باز موبایل توسط فتوشاپ طراحی و با فرمت psd آماده شده، همچنین آموزش ویدیویی استفاده از آن هم در اختیارتان قرار داده می‌شود.

با استفاده از این پروژه لایه باز فتوشاپ به آسانی می‌توانید اپلیکیشن اندرویدی خود را برای کاربران خود به نمایش بگذارید، قطعا این امر باعث اعتماد بیشتر کاربران به اپلیکیشن شما میشود.

 

مستندات فایل؛

1. فایل لایه باز اپلیکیشن موبایل در فتوشاپ (psd)

 

2. آموزش ویدیی استفاده از آن (mp4)

 طرح لایه باز موبایل psd برای تبلیغات اپلیکیشن اندرویدی

 

 

نحوه کار با پروژه طرح لایه باز موبایل

ویرایش و استفاده از پروژه‌های لایه باز فتوشاپ نیاز به دانش حرفه ای طراحی ندارد و اگر شما تا حدی با فتوشاپ آشنا باشید که بتوانید پروژه را باز کنید کافی است. شما به آسانی می‌توانید تصاویر ساخته شده از اپلیکیشن خود را داخل صفحه تلفن همراه اندرویدی قرار دهید و در بنر‌های تبلیغاتی و اپ استور‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین نکته قابل توجه درباره این پروژه لایه باز این است که شما به آسانی می‌توانید همه چیز را کنترل کنید، همه چیز مانند رنگ‌ها، قاب، سایه‌ها و… ، از این جهت می‌توانید با کمی دانش طراحی در سطح مبتدی دستگاه موبایل را نیز مطابق میل خود تغییر دهید.

کیفیت پروژه

ذکر این نکته نیز الزامی است که کیفیت این پروژه بسیار بالا در نظر گرفته شده تا خروجی‌های با کیفیت برای کاربران آماده شود تا بتوانند در هر کجا بسته به نیاز خود از تصاویر خروجی استفاده کنند.

این پروژه مناسب چه کسانی است؟

این پروژه بیشتر مناسب برای کسانی است که میخواهند یک اپلیکیشن را برای عده ای از کاربران به نمایش بگذارند، به طور مثال کسانی که اپلیکیشن طراحی می‌کنند و یا کسانی که برای کسب و کار خود اپلیکیشن دارند و قصد دارند محیط اپلیکیشن خود را به نمایش بگذارند تا کاربران بتوانند پیش از دانلود اپلیکیشن کمی محیط آن را ببینند و با آن آشنا شوند..

همچنین کسانی که میخواهند سایت یا تصویری را در قالب موبایل نمایش دهند نیز میتوانند از این پروژه لایه باز استفاده کنند تا محیط دلخواه خود را در دستگاه موبایل به کاربران خود نمایش دهند.

 

  

توضیحات بیشتر و دانلود

 

   

 




:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: طرح لایه باز موبایل,لایه باز موبایل psd,عکس لایه باز موبایل,لایه باز گوشی موبایل,قالب لایه باز اپلیکیشن موبایل psd,اپلیکیشن لایه باز psd,طرح لایه باز اپلیکیشن,فایل لایه باز اپلیکیشن,طرح لایه باز اپلیکیشن موبایل,پوستر لایه باز اپلیکیشن,طرح لایه باز موبایل رایگان,طرح لایه باز موبایل در دست,طرح لایه باز تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: