دانلود فایل مقاله پاورپوینت برند سازی در صنعت کفش + استراتژی های بازاریابی و فروش
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

برند سازی در صنعت کفش و استراتژی های آن

چالش ها و فرصت ها و مطالعه موردی بازار ایران

 

 

دید کلی؛

فایل برند سازی در صنعت کفش و استراتژی های بازاریابی و فروش در این فایل به چالش ها و فرصت ها و مطالعه موردی بازار ایران نیز پرداخته شده، که در 159 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

برای موفقیت در صنعت کفش باید در طراحی‌های خود خلاق باشید و برای رقابت با سایر رقبا، استراتژی‌های بازاریابی قوی اتخاذ کنید. با توجه به بودجه بازاریابی‌تان می‌توانید از چندین تکنیک استفاده کنید که تعدادی از آنها نسبتاً ارزان ولی کارآمد هستند.

 

 مقاله پاورپوینت برند سازی در صنعت کفش + استراتژی های بازاریابی و فروش

 

 

توضیحات فایل برند سازی در صنعت کفش

 

استراتژی های بازاریابی و فروش در صنعت کفش

برای موفقیت در صنعت کفش باید در طراحی‌های خود خلاق باشید و برای رقابت با سایر رقبا، استراتژی‌های بازاریابی قوی اتخاذ کنید. با توجه به بودجه بازاریابی‌تان می‌توانید از چندین تکنیک استفاده کنید که تعدادی از آنها نسبتاً ارزان ولی کارآمد هستند. بازاریابی و فروش در صنعت کفش به خصوص برای کسب و کارهای کوچک دشوار است زیرا به سختی می‌توان مشتریانی که از برند مورد علاقه‌شان خرید می‌کنند به سمت خود جذب کرد.

این کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از روش‌های بازاریابی شرکت‌های بزرگ الگوبرداری کرده، آن را با خلاقیت و تغییر همراه کنند و در آن موفق شوند. از آنجا که بازاریابی کفش‌های ورزشی، تفاوت چشمگیری با بازاریابی کفش مردانه یا زنانه دارد، باید یک برنامه بازاریابی هدفمند داشته باشید.

خلاقیت داشته باشید!

اولین قدم برای موفقیت در صنعت کفش، داشتن خلاقیت است. به یک مفهوم خلاقانه فکر کرده و طراحی خود را بر اساس آن آغاز کنید. به عنوان مثال اگر قرار است کفش مردانه راحت برای صاحبان کسب و کار تولید کنید، در برنامه بازاریابی حتماً به این موضوع تاکید کنید که با اینکه این کفش‌ها در ظاهر مشابه سایر کفش ها است اما افراد با پوشیدن آن به شدت احساس راحتی خواهند کرد. تبلیغات خود را در فرودگاه‌ها، مجلات کسب و کار و سایر مکان‌هایی که مشتریان بالقوه حضور دارند، قرار دهید.

حضور آنلاین را فراموش نکنید!

وبسایتی با طراحی خوب راه بیندازید تا بتوانید تصویر انواع کفش‌های تولید‌ی‌تان را در معرض دید مشتری قرار دهید. یک فروشگاه همراه با درگاه خرید در این سایت بگذارید. مشتریان بالقوه به راحتی می‌توانند در اوقات فراغت یا هر زمان که دوست داشتند به سایت شما سر زده و با توجه به بودجه و مدل مورد نظرشان، یک کفش انتخاب کنند.

با تبلیغات و پیشنهادات خاص، مشتری را ترغیب کنید و به طور منظم پاسخگوی سوالاتشان باشید. از نظرات و بازخوردهای مشتریان درباره تجربیات خرید و اجناس فروشی، از سلیقه و خواسته مشتری بیشتر مطلع شوید.

از نمایشگاه های مد حداکثر استفاده را ببرید.

برپایی نمایشگاه مد می‌تواند باعث آگاهی دیگران از تولیدی کفش شما شود. موضوع (تم) برنامه خود را کفش بانوان انتخاب کنید زیرا تولیدی‌ها به طور میانگین در مقایسه با سایر کالاها، هزینه بیشتری صرف لباس‌های طراحی شده برای بانوان ۱۶ سال به بالا می‌کنند. از افرادی که به نوعی با کسب و کار شما در ارتباط هستند نظیر مدل‌ها، روزنامه‌نگارها و… دعوت کنید تا بعد از اجرای نمایشگاه، خبر این برنامه را به گوش دیگران برسانند. در صورتی که این برنامه با موفقیت همراه بود، آن را تکرار کنید.

برنامه تشویقی ارجاع مشتری

یک برنامه تشویقی شامل تخفیف، کارت هدیه، اقلام رایگان و … در نظر بگیرید تا مشتریان فعلی‌تان تشویق شده و همکاران خود را برای خرید از شما ترغیب کنند. شما می‌توانید بعد از خرید مشتری، موضوع این برنامه را به او اطلاع دهید تا به این ترتیب برای معرفی افراد دیگر با رغبت بیشتری عمل کند.

رسانه های اجتماعی فرصتی بزرگ برای بازاریابی و فروش در صنعت کفش

رسانه‌های اجتماعی به عنوان پلتفرم بازاریابی ارزان و مستقیم می‌تواند ابزاری برای تبلیغ کسب و کار کفش‌تان شده و انواع مشتریان بالقوه را هدف قرار ‌دهد. یک صفحه در اینستاگرام،  فیسبوک و پینترست راه بیندازید و تصاویر کفش‌هایتان که فکر می‌کنید مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرد را بگذارید و اجازه دهید مشتری، حس مثبت خود از تجربیاتش با کفش تولیدی شما را به اشتراک بگذارد. در عین حال می‌توانید عکس‌ها را مستقیماً به صفحه خرید کفش لینک کنید تا راحت‌تر خریدش را انجام دهد.

اسپانسر مسابقات شوید.

پا را فراتر از تبلیغات سنتی گذاشته و اسپانسر مسابقات شوید تا توجهات را به کالای خود جلب کنید. به عنوان یک استراتژی قرار است برند خود را تبلیغ کرده و لوگو و نام شرکت‌تان را در معرض دید عموم قرار دهید. به عنوان مثال اسپانسر یک بازی فوتبال محلی یا دانش‌آموزی شوید و علاوه بر معرفی کالای خود، پیشنهاد تخفیف یا کارت هدیه به عنوان جایزه دهید. پوسترهای بزرگی تهیه کنید که کفش‌های شما را طی مسابقه نشان دهد.

طراحی منحصر به فرد داشته باشید.

یکی دیگر از تکنیک‌های جذب مشتری، این است که به او فرصت دهید تا کفش مورد علاقه‌اش را طراحی کند، به این ترتیب مشتری کفشی منحصربه فرد و شخصی‌سازی شده با نیازهای خودش خواهد داشت. علاوه بر این می‌توان به مشتری اجازه داد طرح مورد نظرش را آپلود کند تا شرکت، آن را روی کفش مورد نظرش پرینت کند.

خدمات مشتری را فراموش نکنید!

اکثر افراد اساساً کفش را به خاطر مدل یا عملکرد آن خریداری می‌کنند، اما خدمات مشتری نیز می‌تواند نقش مهمی در تصمیم‌گیری مشتری برای خرید داشته باشد. بنابراین در مورد اینکه چه عواملی، خدمات مشتری شما را از سایرین متمایز می‌کند، یک استراتژی بازاریابی تهیه کنید که باعث جذب مشتری خواهد شد. به عنوان مثال، وبسایت خود را طوری طراحی کنید که امکان جستجو بر اساس پاشنه، سایز، رنگ و جنس را داشته باشد، تا خرید کفش برای بانوان به تجربه‌ای بسیار مثبت تبدیل شود. اگر از خدمات مشتری خلاقانه استفاده می‌کنید، در تبلیغات تلویزیون، رادیو و اینترنت مطرح کنید تا به جذب مخاطب بینجامد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 




:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: برند سازی کفش,برندسازی کفش تبریز,بازاریابی کفش,بازاریابی کفش چرم,بازاریابی فروش کفش,بازاریابی کیف و کفش,بازاریابی کفش زنانه,استراتژی های بازاریابی کفش,استراتژی های فروش کفش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: