دانلود پاورپوینت مقاله بررسی بازاریابی پارتیزانی در شرکت نسکافه – استراتژی نسکافه
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

مقاله بازاریابی پارتیزانی در شرکت نسکافه

استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی

 

دید کلی؛

فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی ، استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت نسکافه با استفاده از بازاریابی پارتیزانی، در 90 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

 

تبلیغات چریکی زمانی توانست خود را به عنوان یک بازاریابی مطمئن و جذاب به مشتریان معرفی کند که تقریباً عموم مردم از شنیدن و یا دیدن روش های بازاریابی معمولی در رسانه ها و یا سطح شهر خسته شده بودند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود
 

  

 پاورپوینت مقاله بازاریابی پارتیزانی در شرکت نسکافه – استراتژی نسکافه

 

توضیحات فایل مقاله بازاریابی پارتیزانی در شرکت نسکافه

تبلیغات چریکی چیست و چگونه می توان از آن استفاده نمود؟

امروزه استفاده از روش های مختلف برای تبلیغات خدمات و محصولات مانند روش تبلیغات چریکی باعث شده است تا به واسطه ی آسان بودن اجرای آن ها، در هزینه ها صرفه جویی بسیار مناسب به عمل بیاید.

به همین دلیل شرکت ها و کمپانی های مختلف به سمت تبلیغاتی می روند که بتوانند با مناسب ترین هزینه بهترین تاثیر و جذب مخاطب را داشته باشند. از انواع تابلو تبلیغاتی میتوان به تابلو تبلیغاتی چریکی اشاره کرد که در این مقاله به آن میپردازیم.

تبلیغات چریکی

شاید تاکنون بار ها نام عملیات و یا جنگ های چریکی را در محافل مختلف شنیده باشید.

سربازان در جنگ های چریکی بیشتر کار های غیر قابل پیش بینی انجام می دهند و همین کار ها باعث غافلگیری و شکست کامل دشمن می شود.

اصول تبلیغات چریکی نیز بر همین مبنا می باشد و از طریق روش های مختلف و خلاقانه به هدف خود یعنی درگیر کردن ذهن مشتری می رسند. در این نوع از تبلیغات که به تبلیغات پارتیزانی نیز معروف می باشد، خلاقیت حرف اول و آخر را می زند. نوآورانه بودن و خلق اثری متفاوت از رقبا باعث می شود تا بازاریابی چریکی بتواند بیشترین تاثیر را در مشتری داشته باشد.

در واقع زمانی که شما بتوانید از کمترین امکانات موجود در فضا بیشترین و البته خلاقانه ترین بهره را ببرید می توانید مشتریان را به واسطه ی طرح خلاقانه و جذابی که ارائه داده اید به خود درگیر نمایید. به همین دلیل است که در تعریف تبلیغات مورد نظر عبارت تغییر دادن ساختار های مرسوم نیز به کار می رود.

تبلیغات چریکی باعث می شود تا مخاطب در کمترین زمان ممکن شما را دیده، در بین دیگران نقل نموده و یا اینکه برای مدت طولانی به واسطه ی همین خلاقیت در ذهن داشته باشد.

شرکت های مختلفی در سراسر دنیا برای تبلیغات کسب و کار خود از روش تبلیغات چریکی استفاده می کنند که دلیل اصلی این امر را می توان بیشترین تاثیر از طریق کمترین هزینه دانست.

پدر علم تبلیغات پارتیزانی یعنی جی کانرد لویسون در تعریف این استراتژی برای تبلیغات از عبارت هایی مانند استفاده از روش های غیر متعارف و سرمایه گذاری روی انرژی استفاده نموده است.

تبلیغات پارتیزانی چیست؟

تبلیغات چریکی زمانی توانست خود را به عنوان یک بازاریابی مطمئن و جذاب به مشتریان معرفی کند که تقریباً عموم مردم از شنیدن و یا دیدن روش های بازاریابی معمولی در رسانه ها و یا سطح شهر خسته شده بودند.

در سال ۱۹۸۴ جی کانرد لویسون در کتابی که با همین نام منتشر شد به بررسی زوایای مختلف این بازاریابی پرداخت و همین موضوع سبب شد تا استقبال از این نوع بازاریابی روز به روز گسترده شود.

با روی کار آمدن بازاریابی چریکی دیگر افراد صرفاً به دنبال فروش محصول و خدمات خود به صورت مستقیم به مشتریان نبوده و سعی داشتند از طریق روش های مختلف و البته خلاقانه خود را در ذهن مشتری حک نمایند تا هر زمانی که در زندگی روزمره به آن ها احتیاج پیدا کرد اولین موردی که به ذهن مشتری برسد آن تبلیغ خلاقانه باشد.

این نوع از بازاریابی امروزه به عنوان یک روش کاملاً بی نظیر برای جذب مشتریان و محبوبیت برند ها و تولیدات مختلف به کار می رود.

 

سیر تکامل بازاریابی چریکی به دلیل وجود عنصری به نام خلاقیت و تنوع همواره ادامه خواهد داشت و در این مسیر هر روز موضوعات و تبلیغات جذاب و خلاقانه ای را خواهیم دید.

  

توضیحات بیشتر و دانلود
 

  

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: بازاریابی پارتیزانی,بازاریابی پارتیزانی چیست؟,بازاریابی پارتیزانی پنهان,بازاریابی پارتیزانی pdf,بازاریابی پارتیزانی در ایران,بازاریابی پارتیزانی ppt,بازاریابی چریکی+pdf,مقاله بازاریابی پارتیزانی pdf,بازاریابی چریکی ppt,تبلیغات چریکی یا پارتیزانی,تبلیغات چریکی کتاب,استراتژی بازاریابی نسکافه,استراتژی فروش نسکافه,بازاریابی شرکت نسکافه,استراتژی شرکت نسکافه ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: