دانلود مقاله پاورپوینت بررسی آینده سلامت دیجیتال | راهبردهای بازاریابی سلامت
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

آینده سلامت دیجیتال و توسعه راهبردهای بازاریابی سلامت

 

آینده سلامت دیجیتال با رویکرد بهبود کیفیت زندگی شهروندان و خدمات نوین به بیماران

 

دید کلی؛

فایل آینده سلامت دیجیتال و توسعه راهبردهای بازاریابی سلامت با رویکرد بهبود کیفیت زندگی شهروندان و خدمات نوین به بیماران، در 141 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

در این فایل، مطالب ارزشمند در زمینه سلامت دیجیتال شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی سلامت از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی، ارائه می گردد و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی سلامت و درمان، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند؛ مورد استفاده قرار گیرد.

  

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 مقاله پاورپوینت آینده سلامت دیجیتال | راهبردهای بازاریابی سلامت

 

توضیحات فایل آینده سلامت دیجیتال

آینده سلامت دیجیتال

تغییر روند در سبک زندگی موجب تغییر در خدمات و مدیریت ذائقه مشریات گردیده است و این تغییر پرشتاب موجب ؛ تغییر مکان مراقبت ، خارج از بیمارستان و نزدیکتر به خانه گردیده است و همچنین  تبدیل نوع مراقبت ، از “تشخیص و درمان” به “پیشگیری و مدیریت مدیران و صاحب نظران فعال در امر درمان به این نکته کلیدی تاکید دارند که بایستی ؛ محیط سرپایی – خصوصاً خانه – بهترین محیط مراقبت خواهد بوده. مراقبت های مجازی گسترش یابد.”

یکی دیگر از ویژگی سلامت دیجیتال،دسترسی به خدمات بهداشتی در مناطق روستایی ، به ویژه در اقتصادهای نوظهورمی باشد .

سیستم مراقبت های بهداشتی در آینده باید بسیار متفاوت به نظر برسد. بیشتر “مشتری محور” خواهد بود – اجازه می دهد

شهروندان و خانواده های آنها مسئولیت بسیار بیشتری در مدیریت مراقبت های بهداشتی خود داشته باشند .

سلامت دیجیتال چیست؟

سلامت دیجیتال از هم‌آیند پیشرفت در حوزه‌های دیجیتال و ژنتیک با حوزه‌های سلامت، مراقبت سلامت، معیشت و اجتماع پدید می‌آید تا خدمات‌رسانی سلامت را ارتقا دهد. این رشته از فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک می‌گیرد تا مشکلاتی را که بیماران با آن درگیر هستند مرتفع کند.

سلامت دیجیتال مردمان را برای پیگیری، مدیریت، و بهبود سلامت، معیشت و زندگی پربارتر خود، خانواده و جامعه توانمند می‌کند. سلامت دیجیتال می‌تواند کمبودهای خدمات سلامت را پوشش دهد و دسترسی به آن خدمات را افزایش و هزینه‌هایشان را کاهش داده و پزشکی را دقیقتر و منطبق بر نیازهای اشخاص کند.

سلامت الکترونیک یک زمینه نوظهور از برخورد انفورماتیک، پزشکی، بهداشت عمومی و تجارت است که از طریق شبکه جهانی وبو تکنولوژی های مرتبط با آن ارتقا و تکامل می یابد. سلامت الکترونیک را نه تنها بعنوان یک توسعه فنی بلکه بعنوان حالتی روحی، طرز تفکر و یک حرکت عمومی جهانی می توان توصیف کرد. برای توصیف واژه سلامت الکترونیک باید از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش سلامت بهره برد. اطلاعات دیجیتالی در بخش سلامت و بهداشت برای مقاصد بالینی و آموزشی و مدیریتی از طریق الکترونیکی، انتقال ذخیره و بازیابی می شود.

تعریف سلامت الکترونیک

سلامت الکترونیکی یک زمینه جدید و روبه رشد از تلاقی اطلاع رسانی پزشکی سلامت عمومی و مبادلات تجاری است که به خدمات و اطلاعات سلامت ارائه شده و یا تقویت شده از طریق اینترنت و فناوری های وابسته اطلاق می گردد. در مفهومی وسیع تر این واژه نه تنها به توسعه فناوری اشاره می کند بلکه زمینه ای جامع برای ارتقای محلی منطقه ای و بین المللی مراقبت بهداشتی با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

زیرساخت های سلامت الکترونیک

بحث سلامت الکترونیک رابطه نزدیکی با زیرساخت های دیجیتالی هر کشوری و نیز فرهنگ دیجیتالی آن کشور دارد. برای برقراری نظام سلامت دیجیتالی هر کشوری زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی آن کشور نقش تعیین کننده ای دارد. درصد کاربران از اینترنت، میزان نفوذ فیزیکی اینترنت در کشور، سایت های ارائه دهنده اطلاعات پزشکی و درمانی، سرویس دهندگان اینترنت و غیره از عوامل مهم در توسعه سلامت الکترونیکی هستند.

همچنین نقش وزارتخانه ها و سازمان های درگیر در حوزه سلامت الکترونیکی مانند وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر سازمان های مرتبط بسیار مهم خواهد بود.

حوزه های سلامت دیجیتال

فواید فراوانی از سلامت الکترونیکی می توان به دست آورد اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که توسعه و گسترش خدمات بهداشتی و درمانی بدون استفاده از رایانه و تکنولوژی های مرتبط عملیاتی نخواهد بود. لذا برای تبیین بیشتر این کاربرد در ۱۰ حوزه به شرح زیر قابل تفسیر است:

1- توانمندسازی

به دلیل در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و دانش پایه و مورد نیاز پزشکی و بهداشتی از سوی شبکه های اطلاعاتی برای همگان، راه های جدیدی به سوی درمان بیمار محور در جامعه اطلاعاتی ایجاد می شود. مردم جوامعی که اطلاعات صحیح و کافی را نسبت به مراقبت از سلامت خود دارند، کمتر دچار بیماری شده و در صورت ابتلا به بیماری نیز می دانند که در چه زمانی به چه متخصصی رجوع کنند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: سلامت دیجیتال چیست,سلامت دیجیتال در ایران,کنترل والدین و سلامت دیجیتال چیست,دیجیتال مارکتینگ سلامت,کنترل والدین و سلامت دیجیتال,بازاریابی گردشگری سلامت,بازاریابی اجتماعی در سلامت,بازاریابی سلامت در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: