دانلود (اسلاید) پاورپوینت معماری بررسی انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکرد و معرفی فضا
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکرد و معرفی فضا

 

دید کلی؛

در این مطلب از وبسایت فایل مس به ارائه پاورپوینت انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکرد و معرفی فضا می پردازیم که در قالب 54 اسلاید زیبا، جامع، با کیفیت و با فرمت pptx آماده شده است، همچنین این فایل قابل ویرایش بوده تا دوستان و عزیزانی که به اطلاعات این فایل نیازمندند به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند، پس تا آخر این مقاله با ما همرا باشید.

 

مشخصات فایل :

تعداد صفحات فایل:      54 اسلاید

فرمت فایل اصلی:        پاورپوینت (ppt)

فرمت فایل دانلودی:     فشرده (zip-winrar)

حجم در حالت فشرده:  2.99 مگابایت

دسته بندی:               پاورپوینت آماده معماری

 

بخشی از متن پاورپوینت انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکرد

ظرفیت و درجه بندی هتل

مجهزترین هتلها قاعدتا در مراکز شهرهای بزرگ ساخته می شوند اما ساخت چنین مجتمعهایی در هاشیه شهرها نیز کاملا متداول است.برای هتلهایی که تسهیلات برگزاری کنفرانس در انها پیش بینی می شود یا برای کسانی که از ازدحام مراکز شهری گریزان اند هاشیه شهرها جای مناسب تری است.امکان یافتن زمین بزرگتر و ارزانتر برای ساخت پارکینگ و باغسازی در هاشیه شهرها به مراتب بیشتر از مراکز شهری است.

ظرفیت هتل به کشش بازار توریسم بستگی دارد.تعداد اتاق در یک هتل گاهی به چندین هزار می رسد که در این صورت هتل خود مانند شهری است که به خدمات متعدد دیگری از جمله دسترسی و حمل ونقل سریع نیاز خواهد داشت.

در طراحی هتل باید به طبقه بندی ان از نظر سطح و کیفیت سرویس دهی در ارتباط با قدرت خرید مهمانان بالقوه ان توجه شود.هتلها امروز از یک درجه بندی ساده 1تا 5 ستاره استفاده می کنند که 1 ستاره ارزانترین و 5 ستاره گرانترین هتلها است.با تبدیل کاخهای قدیمی هتلهای لوکس تری هم برای ثروتمندان ساخته شده است.

در مجهز ترین هتلها علاوه بر فضاهای خصوصی (اتاقها.سوئیتها) استخر سرپوشیده با اب گرم و متناسب با فصل.سونا.جکوزی.سالنهای بدن سازی و ماسا .رستورانهای مجهز و گاهی گردان در بالاترین طبقه و همکف.سالنهای کنفرانس واتاقهای ملاقات خصوصی همچنین خدمات ارتباطی تلفن.تلویزیون.اینترنت.مینی بار در اتاقها وسرویس چای و قهوه ویخچال در نظر گرفته می شود.

سرو غذا در اتاق در تمام 24 ساعت میسر است.هرچه سطح خدماتی ودرجه هتل تنزل کند از این سرویسها کاسته می شود.در مسافرخانه توالتها عمومی می شوند و اتاقهای عمومی تا 10 تخت خوابه ساخته می شوند. اما در ایران ساخت و اداره هتلهای مدرن از اوایل قرن حاضر متداول شد که گراند هتل نمومه شناخته شده ای از انهاست.

طبقه بندی هتل ها

1- از نظر مكان

الف ) هتلهاي مركز شهر  Down Town Hotel

ب ) هتلهاي حومه شهر  Suburban  Hotel

ج ) هتلهاي تفريحي      Resort Hotel

د ) هتلهاي فرودگاهي    Air port Hotel

هـ ) متل ها                M otel’s

هتل های 2 ستاره

ارائه رتبه دو ستاره مستلزم داشتن بعضی و نه همه موارد زير می باشد . تميزی و راحتی و دکوراسيون منظم و هماهنگ از الزامات اين هتل ها می باشد.

معيارها :

خدمات نگهداری : خانه داری بسيار خوب ، دکوراسيون جذاب و وجود تلويزيون رنگی در تمام اتاقها ، مبلمان با کيفيت، دارای رستوران ارايه سرويس در هر وعده غذايی ، استخر شنا ، ارائه خدمات رسانی به اتاق ها ، مکان ورودی هتل با ظرفيت مناسب ، تخت هايی با اندازه معمولی و بزرگتر ، سرويس حمام خوب و زيبا ، قفسه های کافی امکانات تفريحی ، حوله و صابون با کيفيت بالا دارا می باشد . پرسنل آموزش ديده و لاندری و روم سرويس نيز لازم می باشد .

 

 

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  

  

 

 





:: موضوعات مرتبط: فنی و مهندسی , مهندسی معماری , ,
:: برچسب‌ها: انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکرد و معرفی فضا,انواع درجه بندی هتل ها,پاورپوینت هتل خارجی,پاورپوینت هتل ایرانی,پاورپوینت تحلیل هتل ایرانی,دانلود رایگان پاورپوینت هتل ایرانی,پاورپوینت نمونه موردی هتل ایرانی,پاورپوینت تحلیل هتلپاورپوینت تحلیل هتل رایگان,پاورپوینت درباره هتل,پاورپوینت در مورد هتلدانلود پاورپوینت رایگان هتل,پاورپوینت معرفی هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: