دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی شرکت ردبول – استراتژی بازاریابی محتوایی کمپانی Red bull
نوشته شده توسط : جواد حسین وش

پاورپوینت بازاریابی شرکت ردبول

استراتژی بازاریابی محتوایی کمپانی رد بول

با رویکرد جذب وفادارترین مخاطبان کره زمین

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت بازاریابی شرکت ردبول – استراتژی بازاریابی محتوایی کمپانی Red bull، در قالب 106 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل آماده شده است

 

در این نوشتار، علاوه بر تحلیل موفقیت کمپانی رد بول از منظر موفقیت در بازاریابی که توانسته است سهم بازار ۴۳درصدی نوشیدنی های انرژی زا را ازآن خود بنماید؛ به رمز موفقیت برندهای موفق جهانی از جمله:

 

شرکت آگوست ارتکر، نایک، جان دییر، کوکاکولا، میشلن، پراکتراندگمبل، لگو، خطوط هوایی دلتا، جیکو، مسترکارت، اوراق بهادارETF، مینت، Zappos، اوبرسونی، آدیداس، لوازم خانگیIkea و…. به صورت مطالعه موردی پرداخته شده است.

 

 

بخشی از توضیحات پاورپوینت بازاریابی شرکت ردبول

آشنایی با روش های بازاریابی خلاقانه “دیتریش ماتشیتز” در برند ردبول (Red bull)

دیتریش ماتشیتز، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ردبول (Red Bull) است که با ثروت خالص ۱۶ میلیارد دلاری خود ثروتمندترین فرد اتریشی به شمار می آید.

وی و شریک تایلندی خود چالیو یوویدیا در ابتدا شرکتشان را در سال ۱۹۸۷ و در حوزه ی تولید نوشابه های گازدار تاسیس نموده و به سرعت راه های جالبی را برای سرعت بخشیدن به اعتبار برند خود برگزیدند؛

از جمله خرید یک تیم در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک و مشارکت با یک چترباز اتریشی به نام فلیکس باومگارتنر برای انجام پرشی در ارتفاع ۱۲۰٫۰۰۰ پایی در سال ۲۰۱۲ میلادی. بر اساس آمار مجله ی فوربز در سال ۲۰۱۶ بیش از ۶ میلیارد قوطی از نوشابه های ردبول در جهان به فروش رفته است.

این مرد ثروتمند و کارآفرین ۷۲ ساله به ندرت در انظار عمومی به ابراز عقیده پرداخته و خود را از تیررس رسانه ها دور نگه می دارد. با این وجود وی ماه گذشته در مصاحبه ای با روزنامه ی اتریشی «Kleine Zeitung» نظرات خود در مورد دونالد ترامپ را بیان کرده و از دولت اتریش برای اجازه دادن به مهاجران جهت وارد شدن به این کشور انتقاد کرده است.

او از رییس جمهور ایالات متحده دفاع کرده و گفته است:” به نظر من او به اندازه ای که نشان می دهد نادان نیست”.

همچنین وی اعلام کرده است که قصد دارد یک سایت خبری به زبان آلمانی را به نام «Nä her an die Wahrheit» (به معنای نزدیک تر به واقعیت) راه اندازی کند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم به بررسی تاریخچه ی شرکت ردبول و تلاش های ماتشیتز برای تبدیل کردن برند ردبول به یک برند جهانی و معتبر بپردازیم. با ما همراه باشید.

ماتشیتز در دانشگاه تجارت شهر وین در رشته ی بازاریابی تحصیل کرده است. وی به مدت ۱۰ سال در این دانشگاه درس خواند و در نهایت در سن ۲۸ سالگی فارغ التحصیل شد. بعد از دانشگاه وی به عنوان مدیر بازاریابی بین المللی شرکت «Blendax» که در حوزه ی محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت داشت مشغول به کار شد.

در طول یکی از سفرهای کاری خود به تایلند، ماتشیتز با یک نوشیدنی شیرین نیروزا آشنا شد که بنا بر ادعای خود او ناراحتی ناشی از خستگی سفر وی را از بین برد.

 

در ادامه آمیخته بازاریابی شرکت ردبول را بررسی می کنیم:

استراتژی های محصول:

محصول این شرکت اولین نوشیدنی انرژی زا در نوع خودش است و همچنان تلاش می کند، جایگاه خود را حفظ کند. ردبول به طور خاص با هدف افزایش فعالیت ذهنی و جسمی، افزایش عملکرد در زمان استرس و بهبود سرعت واکنش افراد تولید شد و به جایی رسید که شعار خود را با عنوان «ردبول به شما بال می دهد» انتخاب کرد.

 

استراتژی های توزیع:

ردبول محصول خود را از طریق کانال های توزیع مختلف، پخش می کند. اولین کانال مستقیم است که در آن ردبول با راه اندازی غرفه هایی برای فروش محصولش، خود برقرارکننده تعامل با مصرف کننده است کانال توزیع دیگر، کانال عمده است که در آن ردبول محصول خود را به یک عمده فروش مانند فروشگاه ها می دهد تا آن را به دست مصرف کننده برسانند.

استراتژی های ترفیع:

۱٫ فعالیت های مربوط به رویدادهای ورزشی و فرهنگی

۲٫ ابداع ورزش جدید.

۳٫ تبلیغات متفاوت

استراتژی های قیمت:

ردبول درباره استراتژی های قیمت گذاری خود بسیار جدی است چراکه خود را به عنوان شرکتی با کیفیت که تولید کننده محصولی بسیار با کیفیت است، معرفی می کند. محصول این شرکت در میان رقبایش گران ترین است. زیرا برندی معتبر و شناخته شده است و وفاداری مصرف کننده هایش را دارد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود 

   

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: کسب و کار , ,
:: برچسب‌ها: استراتژی بازاریابی محتوایی,استراتژی بازاریابی محتوا,تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی,استراتژی های بازاریابی محتوا,بازاریابی ردبول,بازاریابی شرکت ردبول,پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت رد بول,پاورپوینت استراتژی بازاریابی رد بول,پاورپوینت بازاریابی شرکت رد بول,پاورپوینت بازاریابی به سبک رد بول ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد رفتارهای رهبری انسان ها در شرکت فو
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM کلید طلایی ارتباط با مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – کلید موفقیت در جلب توجه مخاطبین
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در بازار
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
» دانلود (اسلاید) پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: